سلام

راستش این مشکل به دختر خالم مربوط میشه دختر خاله من 28 سالشه و الان حدود 5 ساله که آرایشگاه داره. با این که دختر خوب و نجیبیه و درس خونده (لیسانس داره) و خوشگلم هست تا حالا بجز 4-3 مورد هیچ خاستگار دیگه ای نداشته که اونم همه مربوط به زمان قبل از آرایشگریشه. به من میگفت حتما به خاطر شغلمه که خاستگار برام نمیاد و میخواد شغلش رو کنار بذاره. من بهش گفتم اشتباه میکنه و سعی کردم منصرفش کنم.حالا یه سوال دارم که لطفا فقط و فقط آقایون جواب بدن .

آیا شما حاضرین خاستگاری یه دختر آرایشگر برین و همسر آیندتون آرایشگر باشه؟ یا ترجیح میدین همسرتون شغل دیگه ای داشته باشه ؟

لطفا سوال را فقط به صورت زیر جواب بدین و توضیح اضافه ندین وگرنه توسط مدیر تایید نمیشه چون مدیر سایت گفتن نباید درباره شغل افراد قضاوت کرد. جوابها:

1- بله حاضرم

2- به هیچ وجه

3- ترجیح میدم همسر آیندم شغل دیگه ای داشته باشه


مرتبط :

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم

میخوام ور دست یه آرایشگر کار کنم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)