سلام

من لیسانس دارم و 25 سالمه به تازگی اموزش های دوره های آرایشگری رو تموم کردم و قصدم اینه که یه سالن باز کنم. و حقیقتش نیاز مالی دارم و باید یه کاری رو دست و پا کنم برای خودم.

اما دوستام و حتی مادرم با این کارم مخالفن و میگن بهتره درست رو ادامه بدی و ارشد و... تا دکتری ادامه بده. به نظرشون ارایشگری شغله مناسبی نیست و حتی یکیشون میگه درامد ارایشگری شک و شبهه توش هست.

از طرفی میگن با این کار موقعیت ازدواجمو از دست میدم  و شاید ببینن چون من ارایشگر شدم اصلا سراغمم نیان چون نگاه جامعه به این قشر مثبت نیست و ارایشگر ها رو افراد پاکی نمیبینن ( با عرض معذرت از ارایشگرای عزیز من خودم مخالف حرفاشونم ) .

اما یه مدت دچار تردید شدم که نکنه اینا دارن راست میگن و من با این کار دنیا و اخرتمو به باد بدم؟ من فردی نیستم که صرف این که ارایشگری حرفه ای رو بلدم خودمو به هر شکلی در بیارم و اتفاقا بر عکس خیلی ساده میگردم در حدی  که مثلا کرمم به یه ضد افتاب ساده ختم میشه و موهامم اصلا رنگ نخورده و کاملا حجاب دارم .

نظر شما در این مورد چیه؟ لطفا هم اقایون جواب بدن هم خانوما.

تشکر


مرتبط :

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم

میخوام ور دست یه آرایشگر کار کنم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)