سلام دوستان عید همگی مبارک

غرض از مزاحمت این که من برای آینده تصمیم دارم چند تا کار انجام بدم،یکی یه آزمون درسیه و باید بخونم برای چندین ماه دیگه و امر مهمتر این که میخوام یه کسب و کاری برای خودم راه بندازم، تصمیم دارم برم کلاس های آرایشگری و چند جا مشغول به کار شم تا راه بیفتم و کم کم خودم مغازه بزنم.

حالا دوستان صاحب فن ؛

کدوم شاخه آرایشگری رو پیشنهاد میکنن؟ و کدوم بازار کار بهتری داره ( خودم کار با مواد و شینیون علاقه دارم ) کدوم مناطق و مراکز تهران کیفیت و قیمت آموزش شون خوبه؟

خلاصه هر کسی هر پیشنهادی در این زمینه داره بده و امیدوارم  سال جدیدی همگی سرتون به یه کسب و کار خوب و حلال گرم باشه و پیشرفت کنید .


مرتبط :

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم

میخوام ور دست یه آرایشگر کار کنم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)