سلام و سال نو مبارک

دختری ۲۵ ساله ام و تحصیلاتم لیسانس و ساکن تهرانم، متاسفانه کاری مرتبط با رشته خودم پیدا نکردم. صبح ها پدرم رو برای کاری بیرون میبرم و تا ساعت ۱۳ خونه نیستم. راستش از بی پولی خسته شدم ماهیانه هفتصد هزار تومن میتونم برای یادگیری مهارت هزینه کنم، سه حرفه مد نظرم هست. به نظرتون کدوم مقرون به صرفه تره و آینده و درآمد بهتری داره؟

A_ حرفه دندان سازی

1. با دندانسازی حرف زدم گفت که با پرداخت هفت میلیون بعد پنج ماه میتونم دندانساز تجربی بشم. به نظرتون آیا این واقعیه و این کار عاقلانه است یا خیر؟

2. لطفا بگید شرایط کار و موفقیت در دندانسازی تجربی چیه و درآمدش چقدره ؟ در ازای چند ساعت کار ؟ 

3.مزایا و معایب دندانساز تجربی چیه ؟ و محل کارش در درمانگاه است یا جاهای دیگه . 

B_حرفه آرایشگری

4. کدوم شاخه آرایشگری آسون تره و پر درآمد

5. من امکان یادگیری همه شاخه های این رشته رو ندارم‌ درصورت اجاره صندلی کدوم راحت تر و پولساز تره

C_ حرفه خیاطی

6. آیا میتونم با طراحی لباس‌ و دوخت کسب درآمد کنم؟ چه طور ؟ لطفا در این زمینه کمی بهم اطلاع بدین چون خیلی بی اطلاعم و طراحی چه لباسی بهتره ؟

7. اگه بخوام روی دوخت چند مدل لباس پیشرفت کنم کدام بهتره ؟

8. به طور کلی چطور با خیاطی کسب درآمد کنم و برای جذب مشتری از چه روش هایی‌ سفارش بگیرم؟

دوستان به نظرتون اگر بخوام روی یک یا دو تا از این حرفه ها مهارت کسب کنم کدوم بهتره ؟ ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان بودجه برای آموختن دارم، و وقتم از ساعت ۱۳ به بعد خالیه.

ممنون از حسن صبر و پاسخ تون.


مرتبط با خیاطی:

از خیاطی میشه پول در آورد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

بهترین متد برای خیاطی چیه؟

به صورت جدی پیگیر حسابداری بشم یا خیاطی؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

مشورت در مورد خرید چرخ خیاطی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)