سلام  خانواده برتری ها

دختری  مجرد هستم که وقت آزاد زیادی دارم و برای همین دوست دارم از وقتم نهایت رو استفاده ببرم . یکی از هنرهای مورد علاقه ام خیاطی هست ، میخوام لباس های خودم را به جای اینکه از بازار بخرم خودم طراحی کنم و بدوزم. ولی  قیمت های پارچه انقدر گرون هست که لباس بازار به صرفه تر به نظر میاد. اما بازم اینکار برام یه سرگرمی شیرینه . 

چطور میتونم تو این زمینه  مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟ حتی  دوست دارم اگر شد در آینده یک مزون لباس بزنم یا لباس عروس  بدوزم  . باید چیکار کنم؟

اگر راهنمایی در این زمینه دارید ممنون میشم کمکم کنید.



مرتبط با خیاطی:

از خیاطی میشه پول در آورد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

بهترین متد برای خیاطی چیه؟

به صورت جدی پیگیر حسابداری بشم یا خیاطی؟

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

مشورت در مورد خرید چرخ خیاطی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)