سلام
من قبلا دانشجو بودم درسمو به خاطر علاقه ای که به هنر طراحی دوخت داشتم نصفه و نیمه رهاش کردم.
من در مورد مارک چرخ خیاطی خیلی تحقیق کردم بهم گفتن ژانومه خوبه. الان در مورد اینکه کدوم مدل از این مارک رو بخرم تردید دارم. چند تا مغازه سر زدم بین سه تا مدل از همین تردید دارم و نمیدونم کدومش بهتره. منظورم امکاناتش نیست.
منظورم اینه که کدومش روون تره و نیاز به سرویس کردن کمتر داره و لوازم و قطعاتشم بهتر گیر بیاد و زودم خراب نشه.  مدل ژانومه 2040 ؟ ، مدل ژانومه 5000 ؟ یا مدل ژانومه 740 ؟
دوستان لطف کنن اگر کسی تجربه ای در مورد خرید چرخ خیاطی داشتن به منم بگن.
هزاران بار ممنون

مرتبط با خیاطی:

از خیاطی میشه پول در آورد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

بهترین متد برای خیاطی چیه؟

به صورت جدی پیگیر حسابداری بشم یا خیاطی؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)