سلام به تمام دوستان خانواده برتر

من خانمم، متاهل هستم، مدرک لیسانس دارم، الان کار با مدرک کارشناسی برای رشته م نیست،  حالا تصمیم گرفتم شغل خانگی برای خودم دست و پا کنم. چون تا حدودی خیاطی بلدم گفتم خوبه برم آموزشگاهی حرفه ای آموزش ببینم، حالا یه آموزشگاه پیدا کردم، میگه ۳ تومن شهریه ۳ ماهته اما از اولش یادت میدم تا دوخت لباس عروس بصورت تضمینی، الگوی سایزبندی مانتو رو هم بهم میده.

حالا سوالم از دوستان اینه آیا میصرفه اینقدر هزینه کنم برای خیاطی؟،پولش در میاد؟، چون خودم هم دوست دارم ارشد شرکت کنم باز میترسم هزینه زیادی بدم باز بمونم خونه‌، البته بعضی ها هم بهم میگن خیاطی نرو، دیسک کمر و گردن میگیری و چشمانت کور میشه.

حالا از دوستان میخوام راهنماییم کنن آیا خوبه اینقدر هزینه کنم برای کلاس با این شرایط، به نظرتون مربی روی حرفش میمونه؟، خیاطی پول توش هست؟، مچکرم از دوستانی که نظر میدن.

در ضمن عذرا خانم قبلا خوندم شما کارگاه داشتین عزیزم اگه پستم رو خوندین منتظر نظرتون هستم. 

با تشکر


مرتبط با خیاطی:

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

بهترین متد برای خیاطی چیه؟

به صورت جدی پیگیر حسابداری بشم یا خیاطی؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

مشورت در مورد خرید چرخ خیاطی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) کسب درآمد (۲۰ مطلب مشابه)