سلام

چند سالیه حرفه ی آرایشگری بدجوری مغزمو درگیر خودش کرده . میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم ( فقط توی زمینه ی میکاپ).

میخوام خیلی خیلی حرفه ای بشم پتانسیلشم دارم. خیلی به ارایشگری علاقه دارم من اهوازی هستم و توی شهرم اندازه ی موهای سرم آموزشگاه هست اما نمیدونم کدوم بهترینه و کدوم رو انتخاب کنم به خصوص که قیمتا هم متفاوته و شنیدم که توی آموزشگاه ها چیز خاصی یاد نمیدن!

چند ماه دیوونه شدم و نمیدونم چیکار کنم! به نظر شما ( خانمایی که مثل من به میکاپ علاقه دارن یا خودتون میکاپ آرتستین ) برم آموزشگاه ثبت نام کنم یا برم پیش یه آرایشگر آموزشم بده ( آرایشگری که از ب بسم الله تا نونه پایانه آرایشگری رو یادم بده) ؟!

کسی اموزشگاه خیلی خوب توی اهواز نمیشناسه؟! اصلا کسی میدونه توی آموزشگاه ها چطوری آموزش میدن؟! دوره ها چند ماهن؟! چقد طول میکشه تا حرفه ای بشم؟!


مرتبط :

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

میخوام ور دست یه آرایشگر کار کنم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)