سلام خسته نباشید 
دوستان سلام لطفأ راهکار بهم بدین.. من لیسانس حقوقم به رشته ام علاقه ندارم. بخاطر خانوادم خوندمش.

الأن متأسفانه یه مشکلی دارم که بخش عظیمی از زندگیمو مختل کرده .. مدتیه تصمیم گرفتم ارشد خصوصی همین حقوق بخونم... تا بتونم برم شهر بزرگتر و شرایطم بهتر بشه...

یه کاره پاره وقت دارم که بنا به دلایلی واقعا نمیشه سرش حساب کرد یه مشکلاتی داخل کارم هست که قبلا نمونه اش تو پست ها بوده و قریب به ۹۰ درصد کاربرا  به رد اون کار نظر داده بودن.. دوباره نمیگم که وقت شریفتون بره .. فقط بدونید نمیشه سرش حساب باز کرد.. و موقتیه ممکنه پنجاه درصد بیکارشم یا بیکار نشم..

کارمم خیلی رو اعصابم اثر منفی گذاشته .. ولی به پولش نیازدارم.. شهرمون کوچیکه کاری که حقوقش با کارکردش بخونه  خیلی کمه.. اکثرا فروشندگیه که باید با مانتوی نسبتا تنگ و ارایش و .. باشی  که کلأ من چادریه محجبه ام . چند جا هم برای دفاتر بیمه رفتم متاسفانه بخاطر چادر و حجابم ندادن.. :-(

بعد دیگه خب علاقه ام به کار کردن ندارم ولی نکته مهم اینجاست من باید بتونم خرج خودمو در بیارم پس بنابراین بخاطر احتیاج به پول باید برم سر کار!

نظرتونو میخواستم :

بنظرتون ارشد بخونم؟ تا بتونم برم شهر بزرگتر و کار پیدا کنم؟ یه نکته به ارشد خوندن هم علاقه ندارم چون از رشته ام راضی نیستم و اینکه راست حقیقت میترسم  یه خورده زیادی تو بعضی موارد ساده ام سرم زود کلاه میره  و دلم نمیخواد خون خودمو بکنم تو شیشه...  ارشد فقط برای کار پیدا کردن مد نظر گذاشتم!! 

تو این چند مدت مشاوره درسیمو دیوونه کردم از بس سر درسم اذیتش کردم! الان نمیدونم بخونم یا نه! پدرمم امید داره من بخونم قبول شم!! ولی الان یکماه دارم میخونم  این یکماه جدی نبوده اعصابم خیلی خورد شده..ریزش شدید مو پیدا کردم دو کیلو کم شدم! تقریبا وسط درس خوندنم میزنم زیر گریه چون هیچی نمیفهمم و نمیتونم تست بزنم..

ولی مشکل اینه من کار از کجا پیدا کنم؟!

اینم بگم فنی حرفه ای  کار تابلو فرشش  کسی بافته خبر داره چجوریه؟ ببخشید من پولکی نیستم ولی خب چون باید روی پای خودم وایسم میخوام بدونم میزان درامدش چقدره؟

فنی حرفه ای شهرمون پرسیدم اکثرا یادگرفتن برا خودشون ولی من باید بتونم درامد داشته باشم...
خیلی حرفهام از این شاخه به اون شاخه بود... ببخشید تمرکز ندارم.. شرمنده.. لطفأ کامل برام بگید کدوم راه بهتره اگر راهی به ذهنتون میرسه بگید..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)