سلام
ان شاء الله طاعاتتون مقبول درگاه الهی باشه
بنده دختری هستم که بعد یک سال پشت کنکور موندن تونستم در یکی از بهترین دانشگاه های تهران پزشکی قبول بشم و از اون موقع در خوابگاه زندگی میکنم از طرفی آدمی با روحیات بسیار حساس هستم از هر نظر و محل زندگی بنده در مرکز یکی از استان های شمال غرب کشور هستش و الان یک سالی میشه که از خانواده دورم .
گاهی اوقات فکر میکنم شاید این هم برای من و هم برای خانودم بهتر باشه چون گاهی بدلیل یکسری از رفتارهای برادر کوچکترم عصبانی میشدم و بالطبع این جو خونه رو متشنج میکرد گاهی هم فکر میکنم من که هیچوقت وقت درست و حسابی با خانودم نگذروندم بهتره که پیششون باشم چون بنده فرزند بزرگ خانواده هستم بالطبع پدر و مادرم وابستگی هایی به بنده دارن و همچنین من به اونها .
از طرفی اگه بخوام به شهر خودمون هم برگردم باید انتقالی بگیرم ولی چون بنده در حال حاصر تو یه دانشگاه تیپ 1 تحصیل میکنم و دانشگاه علوم پزشکی شهرمون تیپ 2 هستش و همچنین گاها فکر میکن اگه تغییر رشته بدم به دندونپزشکی شهر خودمون شاید به نسبت وقتم آزادتر هم باشه .
میخواستم منو راهنمایی کنید که اگه جای من بودید چکار میکردید بخصوص دانشجویان این رشته ها هم راهنمایی کنن لطفا به من با نظراتتون کمک کنید چون خیلی سردرگم هستم . 

پیشاپیش از نظرات خوبتون تشکر میکنم

مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران

خوابگاه کارمندی غرب تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)