سلام دوستان بنظرتون زندگی تو تهران وقتی خودت و همسرت غریب باشید سخته یا خیر؟؟؟

من تازه عقد کردم همسرم چند سالی تهرانه و دوستای زیادی داره و کاملا به فضای اونجا عادت کرده ولی من یه خورده نگرانی دارم البته با توجه به ملاکام سنجیدم و انتخاب کردم ولی نمیدونم چرا اینقدر نگرانم که عادت نکنم.

البته من دانشجو راه دور بودم اوایل خیلی سخت بود ولی بعدا واقعا بهم خوش گذشت خیلیا میگن تهران جوی داره که عادت میکنی ولی نمیدونم چرا وقتی فکر میکنم بخوام از خانواده جدا بشم خیلی حالم گرفته میشه...

از دوستانی که تهرانی هستند و دوستانی که شرایط مشابه من دارن تقاضا دارم راهنماییم کنند...ممنون

مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)