سلام

کارمند  یک شرکت مخابراتی هستم  عید مراسم ازدواج هست که نزدیک یک ماه است  به مدت پنج سال به تهران منتقل شدم به احتمال خیلی زیاد 5 سال دیگه هم تمدید می شه .

قبل ار اومدن منزل همکارم که جاش اومدم رو خریدم و این منزل در منطقه یوسف آباد قرار داره از همه چی راضی هستم محیط زندگی همسایه ها  اما مشکل من  اصلی من طرح ترافیکه ، یه مساله دیگه من اینه که این خونه  اگه قصد زندگی رو داشته باشم نیاز به یه سری  تغییرات داره . به سازی خونه طرح اول من هست اما یه برنامه دیگه هم دارم اونم اینه که اگه بخوام این خونه رو بفروشم بین 450 تا 500 میلیون . یه 100 تومن  تو حساب  هست  ،یه 150 هم وام میتونم بگیرم  میشه 700 تا 750  ، نظر خودم تو منطقه پونک هست حقیقتا خیلی با نقاط تهران آشنایی ندارم .

به نظر شما کدوم منطقه مناسب زندگیه  ؟ خواسته های مورد نظر من برای خونه اینه که ترجیحا بالای 100 متر باشه اگه سه خواب باشه عالیه رفت و آمد راحت باشه  منطقه شم اگه مذهبی باشه عالیه . در ضمن چون بعد چند سال دوباره منتقل میشم . بتونم راحت بفروشم

به نظر شما همون خونه رو تعمیر کنم یا عوض بشه ؟

متشکرم


مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)