سلام

دختری هستم 23 ساله ، ترم اخر کارشناسی یکی از رشته های پیراپزشکی.. اوایل دوره دانشجویی با پسری که یک سال از خودم بزرگتر بود و بهش علاقه قلبی داشتم و خیلی اقا و متین و مهربونه عقد کردم که ایشون هم دانشجوی رشته مهندسی بود .. لازم به ذکره که خانواده زیاد راضی نبودن .. فقط هم بخاطر اینکه دانشجو بود و راه نرفته زیادی داشت.. ولی اخر سر بخاطر من کوتاه اومدن.

این ترم، ترم آخره ماست و بعدش همسرم میخواد بره سربازی.. ما تصمیم گرفتیم که بعد از دوره دو ماهه آموزشیش مراسم عروسی رو بگیریم و بریم سرخونه زندگیمون.. البته این تصمیمو منو همسرم گرفتیم هنوز به بقیه نگفتیم..

با اینکه خونواده همسرم هم از نظر اقتصادی اونقد قوی نیستن که ما رو ساپورت کنن!! ولی ما قراره از همون اول رو پای خودمون وایسیم و برا زندگیمون تلاش کنیم. بعضی وقتا فکر میکنم نکنه اشتباه میکنیم..

ولی این قدر این عقد طولانی شده و اونقدر پدرم تو رفت و امدمون سخت گیری کرده و خیلی جاها اذیت شدیم که میخوایم زودتر عروسی بگیریم.. بنظر شما این برامون خیلی سخت نمیشه؟ همسرم میگه تو شهر خودمون میرم سربازی و عصرا هم کار میکنم.

ولی میترسم بعدا پشیمون شیم..

ممنون میشم اگه هر کدوم تون راهنماییم کنید و نظرتونو بگین.. با سپاس


مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)