سلام دوستان 

من در دوران سربازی افرادی رو میدیدم که با سن 19 -20 سال بدون داشتن تحصیلات، کار، خونه و ماشین ازدواج میکردن در سن پایین، و برای من تعجب آور بود که چه جوری خانواده دختره شرایط این افراد رو قبول کردن؟ (طرف همه چی داره میره خواستگاری جواب رد بهش میدن).

الان من 25 سالمه، خونه دارم و ماشین و کار دارم و قراره 1- 2 ساله دیگه ازدواج کنم، یعنی 27 سالگی ، یعنی مادر میگه چون باید یه ذره پول برای مراسم عروسی و ... جمع کنم حالا به نظرتون آیا سن من از ازدواج گذشته ؟ دیر شده؟ 

پس اون ها چه جوری تونستن در  سن پایین بدون هیچ شرایطی زن بگیرن؟


مرتبط با ازدواج آسان و در سن پایین:

چرا خانواده ها نمیذارن دوستی دختر و پسر شرعی و عرفی بشه؟

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

به کسانی که ادعا میکنن ازدواج باید تو سنین پایین باشه

بچه ها رو چطور باید تربیت کرد که در سن پایین آماده ازدواج باشن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

آیا حاضرید ازدواج آسان بکنید ؟

از کجا میشه فهمید یه خواستگار جنم کار کردن داره یا نه ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اسلام میگه ازدواج سریع و آسان

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه)