سلام

تو‌ خانواده ما مجرد زیاد هستش خیلی زیاد هم دختر هم پسر. همیشه مونده بودم‌ چرا خانواده ما این شکلیه واقعا ؟ چرا همه از ازدواج دلسردن تا اومدم تو این سایت و شاید جواب ۹۰ درصد سوالامو‌ گرفتم .

فهمیدم خانما بسیار مادیاتی اند و شاید خیلیاشون دنبال یه مرد پولدار میگیردن و اقایون دنبال یه خانم باربی و خوشتیپ و خوشگل که لذت ببرن .

من منکر این نمیشم که یه مرد باید کار داشته باشه ولی خب دیگه بعضیا توقع خیلی بالایی دارن میخوان یه پسر سر جوونی درامد بالایی داشته باشه اندازه باباشون که فرضا ۴۰ ساله داره کار میکنه .

یه پسری که ۲۴-۲۵ ساله اس درامد داشته باشه چرا ؟ چون دختر خانم تو خونه باباش عینه پرنسس زندگی‌ کرده !! اخه مگه‌ چه خبره ؟

تو دختری تو باید انعطاف داشته باشی باید تحمل کنی مگه چقد پول مهمه  ؟ به نظر من که مرد به اندازه این داشته باشه که دستش‌ تو‌ جیب خودش باشه . کافیه بقیه اشو در طول زندگی‌ پیشرفت میکنه . همه که از اول زندگی‌ پول دار نبودن چرا فرصت به جوونا نمیدید شما دخترا ؟

خب فرضا پسره با ایمانه خوش‌ اخلاقه و‌ میدونی شخصیتش همونیه که میخوای اما وضع مالی تعریفی نداره؟ اونوقت تکلیف چیه ؟ تازه بماند اینکه باید مرد خونه داشته باشه ماشین داشته باشه دیگه قد‌ و هیکل و قیافه اشو اینام‌ که‌ پیش کش .

و‌ شما اقایون محترم مگه اندام یه خانم چقد مهمه؟ درسته باید یه جاذبه ای‌ وجود داشته باشه ، درسته مرد سر تا پاش لذته ولی چرا نمیگی خب میفرستمش باشگاه بعد از ازدواج همنطور که میخوام بشه؟‌

میری خاستگاری رو‌ دختر مردم‌ عیب میذاری که‌ چی ؟ یه لحظه‌ میگی‌ فانتزی ‌من باید ( خییییلی معذرت میخوام)  فلان جاش‌ کوچیک تر باشه اونجاش بزرگتر باشه .

این‌ چه وضعشه ؟! چرا انقدر ازدواج‌ و‌ سخت گرفتید ؟ همینه که این همه مجرد داریم تو مملکت . دولت مقصر هستا اما بیشترش بخاطر ملته ، خودتون همچی رو‌ دارید بد میگیرید مگه تو اقا پسر‌ محترم‌ میخوای‌ با اندامه دختره ازدواج‌ کنی ؟ مگه لباسه‌ وسیله اس‌ چیه؟ کدبانوییش هیچی؟ اخلاقش‌ هیچی ؟ فقط و فقط اندام ؟ واقعا لذت انقدر مهمه؟

یا شما دختر خانم‌ مگه تو قراره با پول اون‌ مرد ازدواج‌ کنی ؟‌ مگه‌ ماشین‌ پول سازه ؟ واقعا اینا خوشبختی‌ میسازن .

من‌‌ حق میدم به شما اقایون‌ محترم که اندام و قیافه خانم مهم باشه اما این ابتدایی ترین معیار ازدواجه با یه سال باشگاه حل میشه و میشه همونی که تو سرتون  هست . مگه ما شیعه نیستیم ؟ مگه حضرت فاطمه مادر ما نیست ؟‌ مگه حضرت علی اقا و ارباب نیست؟  فقط از یه شیعه بودن یه اسم داریم این همه ائمه تاکید کردن به ازدواج اسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

تو رو خدا اینکارو نکنید یکم فرصت بدید به جوونا یکم فراتر از این چیزا فک کنید شاید دنیای من کوچیکه و من خیلی ارمانی فک میکنم شاید واقعا هم مرد باید پولدار باشه سرمایه دار باشه که دختر به سختی نیوفته و اذیت نشه و زن باید خوش اندام باشه و‌ خوشگل و یک تیکه جواهر تا مرد هوس زن دیگه ای نکنه و‌ فقط با زن خودش عشق و حال کنه .

خدا کنه مشکل از رویاهای من نباشه و‌ واقعیت زندگی اینایی که خانما و و اقایون میگن نباشه‌ چون در غیر این صورت زندگی و ازدواح خیلی مزخرف تر از اون چیزیه که تا الان فکر میکردم .

اینایی که من گفتم فقط یه بعد از مشکلات ازدواجه که برا خودمون ساختیم

یا علی

مرتبط :

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

ازدواج حلقه گمشده بعضی ها

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

چرا بعضی ها ازدواج رو یه غول وحشتناک می بینن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه)