سلام بر همگی  یه سوالی از خدمتتون داشتم.

من یه پسر 24 ساله هستم که انشاء الله این ترم فارغ التحصیل میشم. پدره بنده وضع مالیشون خوبه الحمدلله و یه سرمایه ی خوبی رو برای من در نظر گرفتن.

خودم فکر میکنم اگه بعد از لیسانسم برم سربازی برام بهتره فعلا. ولی دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم و بعد از اتمام سربازی بریم سر خونه زندگیمون. به دو دلیل:

یکی اینکه شرایط خدمت برای افراد متاهل خیلی بهتر از افراده مجرده. ( تو شهره خودت میوفتی و هر روز صبح که بری پادگان،ظهر برمیگردی خونه. عین یه کارمند)

یکی هم این که دلم نمیخواد الکی جوونیم هدر بره. با خودم میگم چرا وقتی از نظر مالی مشکلی ندارم، خودم رو دو سه سال از این نعمت محروم کنم.

منتها یه مشکلی دارم فقط. اونم اینه که اعتماد به نفسم پایینه و خجالتی هستم. راستش من ظاهره خوبی دارم ( قد بلند و چارشونه) آدم چشم پاکی هم هستم و با اینکه تو دانشگاه خیلی از دخترا بهم توجه میکنن و چراغ سبزن همیشه، ولی اصلا رابطه ای با هیچکدوم برقرار نکردم تو این 4 سال.

با خودم میگم اینکه من قراره رو خودم کار کنم و اعتماد به نفسم رو ببرم بالا، با وجود یه دختر  میتونم موفق تر باشم.

دلمم یه دختره محجبه ی ولایی میخواد. حالا میخواستم از دختر خانوما بپرسم اگه یه پسری با مشخصات من ( شرایط خوب ولی اعتماد به نفس پایین و خجالتی ) بیاد خواستگاریتون نظرتون چیه ؟ در مورد عقد کردن قبل از سربازی چطور ؟

خیلی ممنون میشم نظراتتون رو بهم بگین.


مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)