سلام

وقت بخیر

دختر 21 ساله ای هستم. [ سیّد نیستم]. برام خواستگاری اومده  که سیّد هستن و مرد 30 ساله ای هستن. مرد متین و موقّری هستن، از لحاظ ایمان و اخلاق عالی هستن. از لحاظ موقعیت اجتماعی و مالی و تحصیلات و زیبایی هم عالی هستن. [ واقعا پسر زیبایی هستن و خواهرهام بهم میگن این مرد از سرت هم  زیادیه ، شانس درخونه ات رو زده.]   و هیچ مشکل جسمی و روحی ای ندارن. در کُل کیس مناسبی هستن.

مراسمات اولیه ی خواستگاری و آشنایی و تحقیق تا حدودی انجام شده و منتظر جواب من هستن. خانواده ام رضایتشون رو اعلام کردن ولی به من میگن تو یکم ناز کن و دیر جواب بهشون بده. منم راضی به این وصلت هستم . ولی یه مقدار دلهره دارم . ازتون در رابطه با سوالاتم مشورت میخواستم.

1_راستش تو اقوام ما چه نزدیک و چه دور تا حالا سیّد نداشتیم و با سیّد ها برخورد نداشتم و نمیدونم چه طور باید باهاشون رفتار کرد چون بالاخره اولاد پیغمبر خدا هستن دیگه ، احترامشون واجبه.

 بهترین رفتاری که میتونه یه زن نسبت به شوهر سیّد اش داشته باشه چیه؟ و باید چه طور رفتار کنه؟

2_هنگامی که شوهرت سیّد باشه در زندگی چه طور باید ازش انتقاد کرد تا ازت دلخور نشه؟ و وقتی که بهت یه حرف زور یا توهینی میکنه ، چه طور باید باهاش رفتار کرد که شأن و احترامش حفظ بشه [ چون نمیخوام سریع حرفام رو به دل بگیره] ؟

3_ قبل از ازدواج چه طوری متوجه بشم مزاجم چه طوریه؟ [ نمیخوام در آینده سر این قضیه مشکلی پیش بیاد.] چون سیّد ها شدیدا مزاج شون گرمه و قوای شهوانی بالایی دارن [ این مطلب رو هم از دیگران شنیدم و هم تو همین سایت دیدم.]

4_ این حرف درسته که میگن سیّد ها  خلق و خوی شون در روز های چهارشنبه ی هر هفته تغییر میکنه و خلق شون بد میشه؟ [ من شنیدم این قضیه به خاطر اینه که روز عاشورا چهارشنبه اتفاق افتاده و سالار شهیدان در روز چهارشنبه  به شهادت رسیده ، به خاطر همینه که همه ی سیّدها کُلا اون روز حالشون گرفته و عصبانی هست ، البته من صحت علمی و واقعی بودن این قضیه رو نمیدونم!  ممنون میشم بگین؟! ]

5_ و سوال آخر، این درسته که میگن سیّد ها خیلی دل نازک هستن و سریع ممکنه هر حرفی رو به دل بگیرند و ناراحت بشند؟

لطفا راهنمایی بکنید.


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)