سلام دوستان عزیز وقت بخیر

2 تا سوال دارم ممنون میشم هر کی اطلاع دقیق داره جواب بده.. سوالام یکم خنده دارن! ولی واقعا دوست دارم بدونم .

1- اون زوج هایی که یهو 4 تا بچه پشت سر هم میارن چه فرقی با اون زوج هایی دارن که به زور یک بچه میارن و دیگه بچه دار نمیشن حتی اگه بخوان ؟ آیا زوج شماره 1 از لحاظ جنسی قوی ترن ؟ یا تخمک و اسپرمشون بیشتر با هم جور میشه ؟ یا بارور ترن ؟

2- آیا تغذیه ی آقایون روی محتویات و کیفیت مایع منی و اسپرم هاشون تاثیر میذاره؟ یا ورزشکار بودنشون ؟ مثلا یه آقایی که از دوران طفولیت تغذیه ی خوبی داشته و کلا چیزای خوب و مفید خورده و حسابی تو خونه رسیدن بهش و ورزشکارم بوده اسپرم ها و مایع منی بهتری داره تا اون بنده خدایی که تو خانوادش به زور یه لقمه نون خشک بهش رسیده و کلا تو کل زندگیش تغذیه خوبی نداشته !؟

ممنون میشم اگر جوابم رو بدید

مرتبط:

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ