سلام

میخواستم از همگی بپرسم تا حالا شده خواستگاری برین و فقط بخاطر جواب استخاره بهم بخوره؟ تا حالا شده همه چیز اوکی باشه ولی بخاطر جواب استخاره خانواده پسر یا دختر زندگیتون بهم بریزه ؟

چرا بعضی وقتا اینطوری با زندگی دیگران بازی میکنیم ؟ همه چیزو به شک و تردید میگیریم؟ اگه برای خودتون یا اطرافیانتون پیش اومده چیکار کردین؟

چرا باید با استخاره زندگی خودمون یا بقیه رو بهم بریزیم و بگیم بد اومده ؟

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)