سلام خدمت دوستان

من واقعا دچار یه بحران شدم. من یه دخترم، ۲۱ سالمه، چهره ی خوبی دارم به گفته ی بقیه، قدم بلنده ورزش میکنم. هم دانشجوام هم خیاطی میکنم با این که به پولش احتیاحی ندارم. تو این دوره که حفظ کردن یه سری چیزها خیلی سخت شده، همیشه حواسم به کارهام بوده ، تا حالا هیچ دوستی و ارتباطی با نامحرم نداشتم، نماز و حجابم سر جاش بوده، حواسم به حرف زدنم بوده . خلاصه این ها رو گفتم که یه پیش زمینه از من داشته باشین.

من یه عمر با فکر اینکه این کارها ارزش دارن و بالاخره اونی که باید میاد تو زندگیم سپری کردم. تا اینکه یه خواستگاری برام اومد که همه چی عوض شد. من که هیچ وقت دلم نلرزیده بود لرزید . من که هیچ وقت روم نمیشد به نامحرم نگاه کنم، دلم میخاست نگاش کنم فقط .

نه ظاهر خیلی درجه یکی داشت، نه وضع مالی خیلی خوب، ولی عجیب به دل من نشسته بود.. چند جلسه ای صحبت کردیم و گذشت تا اینکه گفت همه چی برام صد درصد ، فقط دلم میخاد استخاره کنم . منم حرفی نزدم ...

استخاره گرفتن و میگن که بد اومده . همین ... دنیا رو سرم خراب شد، به نظر شما اینکاره درستیه؟ این که بذاری این همه وقت بگذره و وقتی طرف حسی پیدا کرد تازه بری استخاره کنی؟ کسی که آینده ی رابطه ش به استخاره وصله، نباید جلسات اول اقدام کنه ؟

حالم خیلی داغونه . خیلی ، انقدر گریه کردم که اندازه نداره. احساس میکنم این حقم نبود. به خدا من  جوری زندگی نکردم که اولین حس قلبم این جوری له بشه .

ممنونم که وقت میذارین . التماس دعا


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)