سلام
یه سولی هست که خیلی ذهن منو به خودش مشغول کرده. شاید سوال خیلیای دیگه هم باشه. من اخیرا به خواستگاری دختر خانمی رفتم که خیلی به نظرم هم خودش هم خانوادش آدمای منطقی میومدند.

دو ماهی طول کشید تا بتونم یکی دو جلسه ایشون رو ببینم خیلی هم خوب بود همه چی هم از نظر من هم از نظر ایشون .

ولی بعد از یک هفته که برای گرفتن جواب تماس گرفتیم گفتن که عموشون ( پدرشون فوت کردن ) خیلی آدم معتقدی هستن و با استخاره و سرکتاب و اینجور چیزا دوبار به نتیجه رسیدن که این وصلت خوش یمن نیست. 

حالا اینو میخواستم بدونم که اولا در مورد ازدواج سراغ اینطور چیزا رفتن درسته اصلا ؟ و دوما حالا گیریم درست هم باشه آیا عموشون حداقل نباید یه جلسه ای منو از نزدیک میدیدن بعد اینطور قاطع رد می کردن؟ سوما اصلا از نظر اخلاقی و  وجدانی درسته که کسی رو که از تمام وجودش مایه میذاره برا ازدواج اینطوری دو ماهی سر کار بذارن با یه امید واهی ؟

ممنون از توجه تون


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)