سلام
از تجربیات خودتان درباره فراموش کردن مسائل گذشته بگید. میگن فراموشی یک نعمته ، واقعا هم گاهی بودنش در زندگی خیلی لازمه ، از مشکلات مختلف از قبیل طلاق، بیماری، مشکلات مالی، مرگ عزیز، مهاجرت و ... .
همه این ها واقعا اگه نعمت فراموشی نباشه خیلی تحملش سخته من قبلا میگفتم که فلانی چطوری با اون مشکلی که داره میتونه سرپا باشه و روحیه داشته باشه . الان مقداری خودم تجربه کردم که در مسیر مشکلات زندگی شاید بشه یکسری مسائل رو فراموش کرد ولی حقیقتا نمیدونم که تا چه حد امکان داره تجربه واقعی دقیق نکردم در مسیرش قرار گرفتم .
اما نمیدونم چند سال دیگه میتونم خاطراتی که با اون عزیز از دست رفته ام داشتم رو فراموش کنم اون خاطرات خیلی اذیتم میکنه نه اینکه از ذهنم پاک بشه نه منظورم اینه که اینقدر اون خاطرات بهم هجوم نیاره بتونم کنترلش کنم یادآوری اون خاطرات راستش فقط اذیت میکنه دیگه کاری نمیشه کرد تو زمینه های مختلف تو معضلات گوناگون خودتان بگید که چقدر فراموشی کمک تون کرده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)