سلام خدمت شما 

چند سال پیش اینجا پستی ارسال کردم، موضوع این بود که من از چهارده سالگی به مدت 4 سال (تا پارسال) با یه آقایی دوست بودم که به دلایلی دیگه تمایلی به دوستی نداشتم، اون آقا خیلی به من وابسته بود و هر چقدر اصرار میکردم ایشون ادامه میداد، ولی دست آخر با تهدید ازشون جدا شدم، الان نزدیک یک سال و نیمه که جدا شدیم.

واقعا خیلی خوشحالم چون آرامش روحی دارم، احساس گناه ندارم بخاطر دوستی با جنس مخالف و واقعا توبه کردم و نمیخوام هیچ وقت با جنس مخالف دوست باشم، فکر میکردم ایشون هم منو فراموش کرده.

من به تازگی عضو تلگرام شدم و ایشون توی ایمیل من برام خوشامد فرستاد، واقعا خیلی حالم بد شد و بهم استرس وارد شد، فکر میکردم که شماره و ایمیل منو حذف کرده باشن. حتی ایشون آدم به ظاهر مذهبی هست و اون موقع خیلی به سالم بودن شون اعتقاد داشتم، اما الان برام نفرت انگیزن واقعا ازشون میترسم، و حتی وقتی فکر میکنم که چه جوری وارد ارتباط با یه دختر چهارده ساله شده در حالی که 6 سال بزرگتر بود حالم بهم میخوره. 

اینم بگم که اون موقع واقعا سنم کم بود و یه جورایی گول خوردم و توی تمام اون چهار سال همیشه اصرار بر جدایی داشتم، الان نمیدونم چیکار کنم؟، بی خیال باشم و اهمیت ندم؟، یا برخورد کنم؟ لطفا منو راهنمایی کنین. 

پسرها هم بگن من چیکار کنم که این آقا دست از سرم برداره؟


مرتبط:

از اینکه با پسری در ارتباطم از خودم بدم میاد

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)