سلام
اول از همه خداقوت
سوالی داشتم از خوانندگان عزیز،

بارها شده که دوستان و اطرافیان و... ما عاشق شدند و ما به چشم خودمون دیده و یا حداقل از اطرافیانمون راجع به این موارد زیاد شنیدیم و به اونا گفته شده که مواظب باشین عشق چشماتون رو کور نکنه...
خوب من برام یه سوالی پیش اومده،
منی که کسی رو با تمام وجود دوسش دارم و عاشقش میشم، چطوری در کنار محبتی که روز به روز بیشتر میشه روی طرفم آگاهی پیدا کنم در حالی که عشق رو توی اون شناخت دخیل نکنم؟ به عبارت دیگه چه طوری هم چشم و دل و عقلم رو با هم باز نگه دارم؟!!
فکر کنم یکم سخته توضیحش...
ولی حتما کسایی که تا حالا کسی رو دوست داشتن، لااقل یه کم متوجه حرفم میشن، چون وقتی که عاشق میشی دیگه عقل و شناخت و آگاهی و... جاش رو معمولا -کم کمش درصد بیشتریش!- رو به عشق و محبت میده.
جز این که به حرف و نصیحت های بزرگ تر ها گوش بدیم چه راهی درست تره در این شرایط؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)