سلام و عرض ادب 

خب سوال که از عنوان مشخصه اما ممکنه بپرسین خب چرا مستقیم به دختری ابراز علاقه نمیکنی؟

خب راستش من تا الان حدود پنج شش بار از دخترانی که اطرافم بودن مثل همکلاسی و ... نظرشون رو راجع به خودم و ازدواج پرسیدم که اکثرا گفتن پسر خوب و متشخصی هستی ولی خب به من حس متقابل رو نداشتن. 

بدترینش هم یکی از همکلاسی هام بود که گفت چون بچه ی طلاقی بابام نمیذاره بیای خواستگاری،  منم علاقه ای بهت ندارم که اصرار کنم. خب خودتون رو جای من بذارین درک میکنین که بعد از این همه خرد شدن و توهین شنیدن چرا میخوام از این به بعد به دختری ابراز علاقه کنم که بدونم نظرش نسبت به من مثبته. 

البته مورد های قبلی هم همین فکر رو میکردم تا حدودی، ولی سوء تفاهم شده بود‌. بیشتر توجه شون به عنوان دوست اجتماعی و از این مزخرفات بود و من بد برداشت میکردم.

مرتبط با ابراز علاقه به دختر:

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون


درد دل های فرزندان طلاق:

نمی تونم بعد از ازدواج پدرم، باهاش زندگی کنم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

فرزند طلاقم، از آدم های دور و برم خوشم نمیاد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چون فرزند طلاقم نمی تونم خواستگاران خوبی داشته باشم ؟

چرا بعضی ها فکر می کنن بچه های طلاق به درد ازدواج نمی خورن ؟!

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه) مسائل فرزندان طلاق (۱۰ مطلب مشابه) ابراز علاقه و خواستگاری مستقیم از دختر (۱۹ مطلب مشابه)