سلام

من یکی از پسرهای این وبلاگ هستم که همیشه دنبال یک دختر مذهبی و چادری و مهریه پایین و ... بودم . به هر حال چند وقتیه که برای فیزیوتراپی میرم یه جایی و اون جا دو تا خانم کار میکنن. یکی دکتر هست و یکی پرسنل ، به دکتر که کاری ندارم! ولی از اون خانم منشی خوشم اومده. البته از اون منشی ها نیست که فقط تلفن جواب بده! بگذریم . 

از روزی که این خانم رو دیدم بهش علاقمند شدم، انگار که با پتک کوبیدن توی سرم! من همیشه میگفتم چرا عاشق هیچ دختری نمیشم و هر کاری میکنم این همه دختر خوشگل و غیر خوشگل و مذهبی و غیرمذهبی میبینم از هیچ کی، از هیچ کی خوشم نمیاد؟ 

ولی این خانم حسی رو در من ایجاد کرده که هرگز ایجاد نشده بود. هنوز چند روز از درمانم مونده و باید بازم برم پیش شون و چند روز موقعیت دارم که بهش بگم. البته نه با زبون خودم. چون اون طوری شاید خجالت بکشه، دکتر و باقی مریض ها هستن. روی یک کارت کوچیک چند کلمه ای بنویسم. مثلا بنویسم به شما علاقه دارم و شماره ام روش باشه . 

البته اینو به شما بگم هدفم از این کار دوستی نیست. فقط می خوام ابتدا نظر این خانم رو بدونم. بعد برم خواستگاری . 

جالبه که این خانم قیافه زشتی نداره. ولی اصلا قشنگ هم نیست! مثلا یکسری ایرادات مثل جوشی بودن صورت و ... هم داره. ولی به نظر من قشنگ ترین آدم دنیاست! اما کاری با من کرده که باعث شده از تمام اصول خودم دست بکشم! دیگه چادری و ... بودن برام مهم نیست. اگه به من جواب مثبت بده حاضرم هر کاری براشون بکنم! البته نه اینکه همه چیز یک طرفه باشه و من هیچ توقع و شرطی نداشته باشم. 

به همین خاطر هست که اول میخوام ببینم که اصلا به دلشون می شینم، اصلا نظر مثبتی نثبت به من پیدا می کنن، حتی یک ذره می تونن بهم فکر کنن و علاقه مند بشن.

( دخترای این وبلاگ هم دقت کنن که این همه تهمت به پسرا می زنین که شما (پسرا) فقط قیافه براتون مهمه و پس ما هم باید فقط پول پول کنیم و پول برامون مهم باشه. من الان از دختری خوشم اومده که قیافه زیاد خوبی نداره. و دارم به خاطرش از خیلی از اصول و قواعدم کنار میکشم. اصولی که همیشه میگفتم در هیچ شرایطی کنارش نمی ذارم. 

من حتی به خاطر این خانم اشکم در اومد! یادم نمیاد تو این سالها به خاطر هیچ چیزی جز امام حسین گریه کرده باشم. بعد بگید پسرا احساسی نیستن. به خدا نمی خوام بجنگیم من اومدم سوال بکنم. ولی این ها رو هم گفتم بنویسم اینجا. حداقل من پسر اونقدر دل نازک هستم که حاضرم به خاطر کَسی که بهش علاقه مند شدم فکرم و خودم رو تغییر بدم و حتی مهریه بالا رو بپذیرم. 

ولی جالب اینجاست که دخترها که انقدر ادعای احساس و عشق دارن از یک سکه هم نمیگذرن که بگن حداقل این یک عدد رو برای عشقمون کم کردیم!) . 

من تا حالا با هیچ دختری دوست نشدم. با هیچ دختری. اون قدر درگیر کار و اهداف زندگیم بودم که در زمینه عاشقی مثل زامبی شده بودم! الانم فقط می خوام نظرش رو بدونم و چند بار تلفنی با هم صحبت بکنیم و بعد برم خواستگاری. 29 سالمه.

ولی می ترسم. به خاطر اینکه در این روزها تمام رویاهام رو با ایشون ساختم. می ترسم کَس دیگری در زندگی شون باشه. یا اینکه واکنش خوبی نشون نده. اون نوشته و شماره رو ازم نگیره. به نظر شما کاربران عزیز چیکار بکنم؟

نمی تونم به این احساس پاکی که برای اولین بار در من ایجاد شده خیانت کنم. من اگه نگم تا ابد پشیمون می شم. اگر هم بگم و هر واکنش غیرقابل پیش بینی ای ببینم درسته دلم میشکنه و ناراحت میشم اما حداقل حرفم رو زدم.

من فکر میکنم این عشق واقعیه. واقعیِ واقعی. خالصِ خالص. چون اکثر پسرها از چشم عاشق میشن و خوشگل ها رو میپسندن. ولی من نه اینکه ایرادات ظاهری این خانم رو نبینم و به چشمم نیاد. ولی جالبه که من از همون ایرادها خوشم اومده. واسه همین فکر میکنم عشقم واقعیه. من همون دماغ غیرعملی و صورت جوشی و صدای قشنگش رو دوست دارم.


مرتبط:

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)