با سلام خدمت همه ی خانواده برتری ها

من پسری هستم با بیست و خورده ای سال سن و فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های خوب و همچنین رشته ای خوب.

چیزی که باعث شد این پست رو بذارم مسئله ای هست که امروزه واقعا برای کمتر فردی توی این جامعه هنوز مشکل به حساب میاد. اون موضوع عدم توانایی در پیدا کردن عشق و متعاقبا ازدواجه! ، کسی که همدمت باشه، مخاطبم شما دختر خانم هایی هستین که با هر کدوم تون خواستم تنها برای نیت خیر آشنا بشم بدون هیچ دلیلی جواب رد دادید.

خیلی برام عجیب و غم انگیزه که هیچ کس حاضر نشد باهام بیشتر آشنا بشه، چرا همه ی دختر ها بدون کوچک ترین درنگی من را رد کردن؟، یه عزیزی تو یکی از پست ها حرف قشنگی زده بود، میگفت هر چی بدتر و شرور تر باشی انگار از نظر دختر ها جذابیت بیشتری داری!

احساس میکنم مشکل من اینه که مثل بعضی از پسر ها سیاست کثیف و زبون چرب و نرم ندارم، و هر بار از کسی خوشم اومد مستقیم و صادقانه ابراز کردم و خیلی سریع جواب رد شنیدم. وگرنه از لحاظ شخصیت، آداب اجتماعی و ظاهر و پوشش و وضعیت مالی و اجتماعی خدا رو شکر در وضعیت قابل قبولی قرار دارم و بقیه هم به این موضوع اذعان دارن.

خانم ها شما بگید، شما دختر ها مگه چی میخواید از یه پسر؟، اون جمله ی جادویی که باید به شما گفت تا حداقل راضی بشید پسری را بیشتر بشناسید چیه؟، به خدا این عمر کوتاه ارزش این همه ادا رو نداره، چطور دخترها با پسر های بی هدف به راحتی صمیمی و دوست میشن اما من که نیت خیر دارم و کاملا سعی در موجه بودن دارم باید اینطور باهام رفتار شه؟! 

بعضی از مواقع وقتی می بینم حتی دختر پسرهای دهه هشتادی هم کسی را برای خودشون پیدا کردن، سخت دلم میگیره که چطور اینقدر در این مورد عقب موندم؟!

باور کنید بعضی از شماهایی که قدر یک پسر خوب و سر به راه را توی این جامعه نمیدونید بعدا خودتون پشیمون میشید، چون این افراد رو هم به بد بودن سوق میدید با این رفتارتون. ممکنه بگید به خانواده و آشنایان بسپارید تا یک دختر خوب را بهتون معرفی کنن ولی باید عرض کنم من خودم دوست دارم شخص مورد نظرم را پیدا کنم و این موضوع را حق خودم میدونم و از طرفی خود خانواده هم معتقد هستن که خودم باید بتونم کسی را برای خودم و آیندم پیدا کنم که کاملا هم منطقیه از نظر من.

ببینید بنده تا این سن با هیچ دختری نتونستم در ارتباط نزدیک باشم، مگر ارتباطات کاملا معمولی اجتماعی و یا در دانشگاه به عنوان همکلاسی. الان هم به حدی ناامید و سرخورده شدم که دیگه هیچ رغبتی برای امتحان کردن شانس مجدد خودم ندارم و یه جورایی دیگه این توانایی پیشنهاد دادن به یک دختر از من سلب شده. 

احساس میکنم بدون هیچگونه دلیلی هیچ کس از من خوشش نمیاد. تنهایی محض برای یک پسر تا این سن خیلی سخته، به نظر شما راه حل چیه؟، اگر در آینده از دختری خوشم اومد چطور برم جلو که همون اول جواب رد نگیرم؟، چه مکان هایی برای آشنا شدن با جنس مخالف ایده آل تره؟

 ممنون میشم اگر تجربیات خودتون از روابطی که داشتید را در اختیارم بگذارید. آخرین راه نجاتم از این حال بد را کمک اعضای خانواده ی برتر میدونم. امیدوارم کمکم کنید...

 

مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

 

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

 

مرتبط با پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج:

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه و خواستگاری مستقیم از دختر (۱۹ مطلب مشابه)