سلام

این پست مخصوص دختران و پسران مذهبی است.

بنده نمیخوام بگم چه دختری مذهبی هست یا نیست ، ولی ویژگی های یک دختر مذهبی از نظر یک پسر مذهبی شامل این موارد میشه :

منظور از دختر مذهبی ، دختری است که به واجباتش عمل میکنه ، پوشش اسلامی داره ( ترجیحا چادر ) ، اهل دوستی با پسران نباشه ، رفتاری سنگین و محترمانه با مردان نا محرم داره و ... .

عده ی زیادی از پسران به دنبال پیدا کردن چنین دخترانی برای ازدواج هستند ، ولی به دلایلی مثل خانه نشینی ، عدم حضور زیاد در خیابان و پاساژ و ... ، کمتر دیده میشن .

خانواده برتر ، مجوزی برای همسریابی نداره ولی با این وجود می خوام یه کاری بکنم که پسران خواهان چنین دخترانی ، راحت تر بتونن این دختران رو پیدا کنند .

بنابراین از دخترانی که ویژگی های بالا رو دارن خواهش می کنم که در صورت تمایل به همه یا تعدادی از سوالات زیر پاسخ بدن :

1 - در چه استان یا شهری زندگی می کنید ؟

2 - چند سال سن دارید ؟

3 - پاتوق شما کجاست ؟ به غیر از خونه ، دیگه کجا میشه شما رو پیدا کرد ؟


در صورت تمایل این پست رو به دیگران هم معرفی بفرمائید :
آدرس کوتاه این پست ←//khbartar.blog.ir/post/13477
 

نکته :

فقط نظراتی که به سوالات پست جواب دادند تائید میشن ، اگه نظر یا انتقادی دارید به پست مشورت در مورد نحوه ی آشنا ... که در انتهای توضیحات همین مطلب لینکش هست مراجعه بفرمائید .

 
بیشتر بخوانید ...
 
مرتبط :

 

صفحه معرفی دختران و پسران مذهبی به همدیگر - ۱۳۹۸

تصحیح برداشت اشتباه در مورد طرح آشنایی بیشتر بین کاربران

پسر خوب و سالم کجایی ؟ دقیقا کجایی؟

 

مرتبط :

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه) صفحات خاص (۲۷ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)