سلام

من اوایل سال ۹۷ در خانواده برتر یک مطلب نوشتم به عنوان دختر مورد علاقه ام رو نمیتونم پیدا بکنم، چطوری و ...

باور کنید من نمی‌دونم چطور باید یک دختر خوب پیدا کنم و کسی رو هم ندارم توی این زمینه بهم کمک بکنه. هر کاری توی زندگی خواستم بکنم موفق شدم به غیر از این! در مورد خدا هم سال هاست متوجه شدم. خدا خودش توی قرآن میگه من احساس ندارم و همه چیز قانونه و من قانونا رو تغییر نمیدم.

پس خداوند خودش گفته سیستمیه جهان ...

پس منظورم اینه که با گریه و زاری و دعا هم اگه قرار بود کار ماها درست بشه تا الان باید میشد. اون هایی هم که از دعاها نتیجه میگیرن باقی قوانین خدا رو هم رعایت میکنن. که توی این زمینه خیلی متفاوته، بگذریم.

به هر حال من برای گیلان هستم. توی یک شهری بین رشت و لاهیجان زندگی میکنم! توی همین وبلاگ چند تا دختر گیلانی هست که خیلی دوست دارم اگه بشه بتونم ببینم شون به قصد ازدواج با خانواده. حالا ممکنه خوشمون بیاد یا نه. به هر حال امتحانش برای هیچ کدام ضرری نداره و خیلی هم افتخار میدن و من خوشحال میشم.

ولی به هر حال خوبی افراد این وبلاگ اینه که حداقل خیلی آگاه ترند نسبت به عموم جامعه، و البته آماده برای ازدواج. چون واقعا میخوان و فکر مسخره بازی نیستن.

من چند تا دختری هم که تا الان پیدا کردم از این حرف ها زدن که تو قدیمی فکر می‌کنی و دخترهای این دور و زمونه فکر ازدواج نیستن و یا اون هایی که خانواده رفتن گفتن قصد ندارن و از این حرف ها. واقعا اون قدر از نظر ازدواج بچگانه فکر میکردن که هیچ چی. و بعضی ها هم برخلاف ظاهر موجه، در واقع داغون بودن و با افکار ترسناکی داشتن!

به هر حال من تا حالا تجربه دوستی با دختر رو نداشتم. پسر سالم و مذهبی هستم و از اون آدم هایی هستم که در حد پرستش خدا هم! میتونن همسرشون رو دوست داشته باشن. (بپرستن!) و شاید بیشتر از اینکه تشنه محبتم خودم، با توجه به روحیاتم تشنه محبت کردن و ناز کشیدنم !!!

به هر حال درخواستم از آقای نجفی و شما بزرگواران اینه؛

توی این صفحه همه دختر و پسرها از هر شهری که هستن خودشون رو این بار یه کم بیشتر و دقیق تر معرفی کنن! در پست های قبلی مثلاً طرف می‌گفت من شمالیم، نمیگم کجای شمال!!! بعد از ویژگی های خودش می‌گفت! خب این واقعا اعصاب رو بهم نمیریزه؟ دیگه چرا همینو میگید؟ شمال... مازندران، گیلان؟ کدوم شهر؟ حداقل حدودش؟ محل کار؟ دانشگاه؟ یا اردبیل، تهران و ... هم  خودشون بزرگن کدام شهر و... اصلا از هرجای ایران.

خواهش میکنم از هیچ چی نترسید و معرفی کنید خودتون رو. کل کامنت هایی که برای این مطلب میاد همش شاید صد تا بشه شاید یکم کمتر یا بیشتر. کاربرهای این وبلاگم محدودن. اگه قصد مزاحمت و ... هم باشه آدم های لاشی تووی این وبلاگ نیستن، توی اینستاگرام فراوان اونا اصلا نمیدونن اینجا چه خبره. اونا اونجاها همه جور عکسی از هم میبینن. و کارشون اونجاها راه میوفته. پس اینا رو میگم که بدونید اینجا که نه عکسی هست نه هیچ چی فقط یک آدرس و مشخصاتی بدید که بشه پیدا کرد.

همون طوری که در طول روز ده ها و شاید صدها نفر شما رو در خیابان و ... میبینن و نمی دزدن تون! اینجا هم همینه. پسر دخترهای این وبلاگ هم اکثرا درست حسابین. کاری به ظاهر ندارم ولی فکرها یه کم بهتره.

مثلاً یه دختر خانمی چند وقت پیش گفت من گیلانی هستم. توی فلان محل کار میکنم. سنش رو گفت. خب این ایرادش کجاست؟ فقط پرسیدم به جای استان حداقل حدود شهر رو بگن. آقای نجفی مخالفت کردن!!!

آقای نجفی بذارید کاربران خودشون تصمیم بگیرن هر کی بخواد میگه هر کی نه، نمیگه.

پس لطفاً خودتون رو یه کم بیشتر یه جوری که حداقل با یکم جستجو بشه پیدا کرد معرفی کنید. نه اینکه طرف کل کشور و استان رو بگرده!

مثلاً من الان دنبال همون خانم قراره بگردم بعد از تعطیلات و قطعا پیداش میکنم چون محل کارش رو گفته بود. اما من باید پدرم در بیاد!!! کل استان رو باید چند هفته بگردم! 

حداقل اگه دقیقا همون شهر رو نمی‌گید بگید حد فاصل این دو تا شهر یا این چند تا شهر!، بعدش بر فرض چهار روز دیگه ازدواج کردید یکی بعدها اومد گفت مثلا دنبال فامیل دور، گلادیاتور، اسقف اعظم یا ... هست. اونجا دیگه به روی خودتون نیارید و هیچ چی ...

این پست رو هم آقای نجفی میتونن فقط تا آخر فروردین به عنوان پست ویژه و اول بذارن و بعد حذف بکنن. که هر چی هست تو همین یک ماه معرفی بشن به هم و تمام. هزار نفرم که نیست. نهایتش هر کسی یکی دو تا مراجعه داشته باشه. اونم با داس و چکش که نیست! آدم هستن دیگه، مثل آدمای عادی که هر روز می‌بینید. که خیلی از همون ها داغونترم هستن! دخترهای خونگی هم میتونن یه جور آمار بدن ، پسرا پیدا کنن مثال بگن فلان روزها فلان ساعت با مثلا رفیقم میرم پارک... اگه شاغل نیستن، به جای آدرس محل کار و یا آدرس خونه میتونن این چیزها رو بگن. ولی سن و یه چیزهای دیگه رو بگن که بشه پیدا کرد... بچه ها بیچاره نشن برا پیدا کردن!!!

مثلاً یک نمونه براتون می‌نویسم تا بهتر جا بیوفته؛

مثلاً فکر کنید یک خانم اینجا میخواد خودش رو معرفی بکنه. نام اصلیشم که نیست. مثلاً نامش فامیل دوره (مثلا) بعد میگه من دانشجوی پیام نورم، لاغرم، چادریم، شهر فلان یا یکی از شهرهای ... و ... و ... (حداکثر سه تا شهر بگید ! یکی بگید که بهتره) و ۲۳ سالمه.

خب با همین مشخصات یک هم استانی می‌تونه پیدا بکنه با یه کم جستجو، همو دارن نمیخورن که! مثلاً می‌ره توی دانشگاه پیام نور میگه یک دختر ۲۳ ساله با نام فامیل دور تووی مثال رشته روانشناسی، خب وقتی خانم ببینه یکی داره دنبالش میگرده متوجه میشه، میگه منم. و هم رو نه میخورن نه میکشن! مثل باقی آدم ها همو میبینن یا آره، یا نه.

برای خودم که تووی گیلانم و چند تا دختر گیلانی تووی همین وبلاگ دیدم و از افکارشون خوشم اومده و البته نه فقط این، چون گیلانی و هم استانی هم بودن، خب دوست دارم اگه بشه خودشون رو بیشتر معرفی کنن تا برم سراغ شون و اگه شد یک ازدواج قشنگ خانواده برتری اول سالی ایجاد بشه. ایرادش چیه؟

البته من خودم رو مثال زدم، باقی دوستان هم برای هر جا هستن میتونن از خودشون بگن. لطفا مسئله کفویت و قومیت رو فراموش نکنید. هم استانی ها با هم استانی ها. اختلاف فرهنگی خیلی مهمه. یهو پا نشید لطفاً از گیلان برید آبادان، یا از ایلام برید مشهد! تووی استان خودتون فقط باشه.

برای شخص من چند تا از معیارهای کلیم و خلاصه: 

چادری، لاغر باربی یا یکم پر (یکم از لاغر بیشتر)، مذهبی و خوش اخلاق که سخت گیر نباشه. خودمم ورزشکار و خوشتیپ و خوش اندام و فیت هستم. مذهبیم ولی نه خیلی شدید. ظاهر معمولی نه خیی قشنگ.

کارم خانگیه. مکان ثابتم باشگاهه، تووی سالن ورزشی تختی روزهای فرد غیر تعطیل ساعت ۳ و نیم تا ۴ و نیم میتونید منو پیدا کنید. نامی که برای ارسال این پست هم برای خودم درست کردم (گلادیاتور) هستش.

کلا دارم میگم. چون پسرها هم دارن اینجا از خودشون آمار میدن، دخترا هم میتونن غرور کاذب رو کنار بذارن و خودشونم برن سراغ پسرها یا اگه نمیکنن این کار رو و خوب نمیدوننش، حداقل تووی معرفی خودشون یه ذره دست و دل بازی کنن بیشتر تا پسرها راحت پیداشون کنن و بیان پیش شون.

من برای این سوالم تووی قسمت ارسال سوال به صورت خصوصی، یک ایمیل هم برای آقای نجفی ثبت کردم تا اگه کسی خواست خصوصی هم از طریق آقای نجفی بهم دقیقتر و سریعتر آدرس و مشخصاتش رو بده، بتونه این کار رو انجام بده.

اینم بگم که خیلی اصراری به چادر ندارم. اگه مانتویی خوب و سنگین. اگه مانتوی معمولی باشه، نه از این مانتو جلو بازها و اونایی که موهاشون تا کمر بیرونه، و  از اینایی که از خودشون هی تووی اینستا عکس میذارن و ... نباشه و یه کم دین و ایمان هم داشته باشن برام فرقی نداره. چادری یا مانتویی. اگه چادر باشه بهتر ولی نباشه هم دختر خوب و سنگین و مانتویی ولی با حجاب خوب و باکلاس و سنگین باشه کاملا قبول دارم و خیلی روی این مورد تاکید و پافشاری ندارم و اصل به فقط همین مورد نیست. به وجود و باورهام هست.

قصدم از راه اندازی این صفحه این بود که هم خودم و هم برای باقی دوستان باعث خیر بشم که امیدوارم اتفاقات خوبی بیوفته.


مرتبط :

تصحیح برداشت اشتباه در مورد طرح آشنایی بیشتر بین کاربران در خانواده برتر 

پسر خوب و سالم کجایی ؟ دقیقا کجایی؟

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)