سلام

بعد از شکست طرح واسطه گری ازدواج و اصرار بعضی از کاربران تصمیم بر این گرفته شد که یک محدودیت غیر معمول از خانواده برتر برداشته بشه .

اون محدودیت مربوط به معرفی راه ارتباطی در بخش نظرات بود . یعنی معرفی ایمیل ، آی دی و ... در بخش نظرات ممنوع بود و در مواردی خاص این ممنوعیت رو میشد نادیده گرفت . 

با حذف مطالب رناشویی و جنسی حساسیت ها کاهش پیدا کرد و تصمیم بر این شد که در زمینه معرفی راه ارتباطی مثل وبسایت های دیگه رفتار بشه . بنابراین معرفی راه ارتباطی رو برای کسانی که عضو بیان هستند آزاد کردیم . اما ظاهرا از این موضوع سوء برداشت شده .

بنابراین لازم دیدم در این مورد توضیحاتی ارائه کنم ؛

مجاز بودن معرفی راه ارتباطی به این معنی نیست که شما به فلان کاربر بگید با این ایمیل تماس بگیر ، یا این که برای فلان کاربر نامه فدایت شوم بنویسیم و بعد بگیم می خوام بیشتر باهات آشنا بشم و ... ! . این طوری که سنگ روی سنگ بند نمیشه !!!

بنابراین هر کسی مایل هست دیگران باهاش ارتباط برقرار کنند، در ابتدا باید عضو بیان بشه ( راهنمای عضویت ) . بعدش از طریق صفحه "ثبت سایت جدید" یه وبلاگ ایجاد میکنه و بعد از تائید آدرس وبلاگ که حداکثر 24 ساعت طول میکشه  ، موقع نظر دادن در قسمت "آدرس سایت یا وبلاگ" ، آدرس وبلاگش رو انتخاب می کنه و بعد از نوشتن نظر، اون رو ارسال میکنه . اگه نخواستید کسی آدرس وبلاگ شما رو ببینه ، به جای نمایش آدرس وبلاگ ، گزینه "عدم ثبت سایت " رو انتخاب کنید . 

بعد از تائید نظر شما، اگه در قسمت " سایت یا وبلاگ" ، آدرس وبلاگ تون رو انتخاب کرده باشید ، بالای نظری که نوشتید، کنار اسم تون یه "کُره" نمایش داده میشه که هر کس روی اون کلیک کنه ، می تونه وارد وبلاگ شما بشه و در بخش نظراتش برای شما مطلب مورد نظرش رو بنویسه.


بنابراین لطفا در بخش نظرات به کسی نگید که با من تماس بگیر یا ... ، وقتی شما راه ارتباطی معرفی کردید هر کس مایل بود با شما از طریق وبلاگ یا آدرس ایمیلی که در پایین نظرتون درج می کنید، تماس خواهد گرفت . چون اگه غیر از این باشه ، خانواده برتر به سمتی حرکت خواهد کرد که شبیه سایت دوست یابی میشه .

پیشنهاد بنده اینه که از آدرس وبلاگ استفاده بفرمائید نه آدرس ایمیل .

اما یه نکته مهم :

همون طور که می دونید نظرات در خانواده برتر بعد از تائید نمایش داده میشن ، پس به این نکته توجه داشته باشید که در خانواده برتر همه قابل اطمینان نیستند و نظراتی هم داریم که به خاطر محتوای نامناسب، تائید نمیشن.

موفق باشید 


مرتبط :

صفحه معرفی دختران و پسران مذهبی به همدیگر - ۱۳۹۸

پسر خوب و سالم کجایی ؟ دقیقا کجایی؟

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)