با سلام خدمت دوستان عزیز

جدیدا خبردار شدم که یه محل برای آشنا شدن آقایون و خانم ها، بخش خواهران نهاد رهبری در دانشگاهاست. فارغ از نگرش ما به این نهاد، میتونه کمک زیادی به ما جوان های مجرد بکنه.

برای این امر به دانشگاه محل تحصیلم در چند سال پیش مراجعه کردم و به خانم مسئولش گفتم شنیدم بخش خواهران نهاد در زمینه معرفی افراد برا ازدواج فعالیت داره، اون خانم هم ازم چند سؤال پرسید و طبق آماری که خودشون داشت با یکی از خانم های دانشجو تماس گرفت.

خانم دانشجو اومد، به نظر از جهت چند آیتم مهم خانم خوبی بودن و بخاطر مسائل دیگه خیلی سریع به نتیجه منفی رسیدیم تقریبا تقصیر من بود. ایشون ۳۲ سال شون بود و تا ۲ ماه دیگه دکتراشون تموم میشد.

به نظرم خواهران و برادران به این نهاد جهت معرفی مراجعه کنن، بلکه هم ان شاء الله سبب خیر بشه، چون چند تا پست دیدم که خانم با سن 24-26-27 از نبود خواستگار گلایه میکردن در صورتی که به نظر من جای نگرانی نداره.

خانم مسئول نهاد خیلی خانم خوبی بودن و مانند خواهرم راهنمایی ام کردن و تقریبا مشاور هم بودن و محلی مناسب و امن برای خانم هاست.

با آرزوی خوشبختی برای همه خواهران و برادران خوبم

با تشکر


مرتبط با پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج:

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


مرتبط با جذب خواستگار:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)