دخترهای فامیل مون یه سری مسائل رو رعایت نمی‌کنند، من‌ اقوام پدریم بر خلاف مادرم اصلاً از وضع حجاب و محرم و نامحرم، از شرایط جالبی برخوردار نیستن، یعنی هم دختر عموهام و دختر عمه هام .

وقتی تو دورهمی و یا مهمونی ها جمع میشیم (بیشتر اوقات تو خونه ی مادر بزرگم)، دختر عموها و دختر عمه هام با یه وضعی میان که آدم واقعاً می مونه چی بگه، سن شون از ۱۸ تا ۲۱ سال یه دو سه تایی هم هستن که ۲۲ سال شونه و همگی هم مجردن.

می خوام بگم که دختر ۵ ساله نیستین که با اون وضع جلوی من ظاهر میشین ما شاء الله دیگه بزرگ شدین و باید خودتون رو مقابل من و دیگر پسران فامیل بپوشونید

آخه بی حجابی هم حدی داره درسته ما با هم فامیلیم ولی حد وحدود ومکانش رو باید خودتون درک کنید

وقتی می بینن جمع پسرونه هسش برای چی میان توجمعمون اون هم با وضع نامناسب ازبس منو یکی دیگه از پسر عمو هام بهشون تذکر دادیم که دیگه زبون مون مو در آورد ولی انگار به خرجشون نمی ره 

البته این هم بگم که من بعضی اوقات این دورهمی ها رو به هر طریقی که شده می پیچونم ولی اون ها همین که می بینن من نمیام شروع می کنن به زنگ زدن تاجایی که من حتی مجبور میشم که گوشیم رو خاموش کنم وبعد از یکی دوساعت که دوباره گوشیم رو روشن می‌کنم همه شون پیام‌های گلایه آمیز و یا استیکرهای عصبانی برام می‌فرستند 

 من تو فامیل (از بین پسر عمو، دختر عمو و دخترعمه) از همه بزرگترم و تو اکثر زمینه‌ها کمک حال شون هستم و تو یه سری از کاراومشکلاتی که براشون پیش میاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم 

 و منو یه جورایی مثل برادرشون می دونن برای همین احساس می‌کنم که اینقدرکنارم راحتند وبااون پوشش جلوی من ظاهر میشن ولی آدم جلو داداشش هم حداقل حجاب داره ولی اون ها...

بعضی موقع میرم کنار بزرگترای فامیل بهم میگن برای چی پیش ما نشستی برو کنار بچه‌ها برو کنارشون خوش بگذرون تو این جور موقعا تو عمل انجام شده قرار می‌گیرم و مجبور میشم که برخلاف میل باطنیم برم تو جمع شون کاش این مشکل رو فقط تو خونه مادر بزرگم داشتم یعنی چه تو خونه ی اون ها و چه تو خونه ما مهمونی باشه با همین وضع می چرخن شانس رو ببینید تو رو خدا 

با توجه به این جور اقوامی که دارم به محرم و نامحرم و پوشش بد اهمیت میدم و برخلاف پسرعموهامم 

تو این بین یکی از دختر عموم خیلی اوپن مایند و لوس تشریف دارن که هیچ چیزی براش اهمیت نداره یعنی حجاب سر یوخ بقیه رو هم نگم بهتره

چند باری هم خودم بهش گفتم که با این وضع تو جمع ما نیا و یه کمی خودت رو جمع جور کن و از این جور حرف ها که اصلاً به کتش نمی ره و یا با برادرش مشغول صحبت کردنم میاد تو جمعمون یا موهاشو باز می کنه و می زنه بهم یا می خواد بلند شه بره یه جورایی خودش رو می زنه بهم اصلاً یه وضعیه بهش میگم چته چرا این جوری می کنی 

 میخنده ودر همون حال‌ دستش رو می زنه بهم میگه تو مثل داداشمی آدم مگه جلو داداشش حجاب باید داشته باشه

جالبه به عمو و زن عموم همین موضوع رو چند بار گوشزد کردم و اونا در جواب بهم گفتن دخترمون جوونه و باید باهاش کنار بیام باید شاد باشه و هر جور دوست داره زندگی کنه نباید محدودش کنیم

این هم از بزرگترهاش، آخه مادرش هم چنین حجاب درست درمونی نداره دیگه از دخترش چه انتظاری باید داشت و این انتظار رو دارن که منم مثل اون ها با دخترشون برخورد کنم 

و اما مشکلی که در این بین وجود داره و دوست دارم آقای نجفی این رو به عنوان یه پست ارسال کنه اینه که

این دختر عموم یه چند وقتیه دیگه شورش رو در آورده اون از وضع حجابش و دیگه اینکه بعضی از کاراش باعث برهم زدن آرامشم شده

زنگ زدن‌های بی وقتش پیام‌های بی مفهوم و بعضاً معنی دارش فیلم و عکساش طوری که داد برادر کوچک ترمو در آورده و هر وقت گوشیم زنگ می خوره و یا پیامی میاد میگه باز بهت زنگ زده

منم بعضی ها رو جواب میدم بعضی رو نه ولی اون دوباره شروع می کنه به زنگ زدن و پیام دادن طوری که ازدستش کلافه میشم 

آخه ما یه گروه داریم که تموم فامیل ها (پسراودخترا) توش هستیم وکلا ازحال واتفافات روزمره هم باخبریم

و حتی شده دخترها هم تو این گروه پیام و عکس و فیلم هاشون رو به اشتراک می ذارن بدون اینکه منظور خاصی داشته باشن ولی پیام ها رو فیلم های اون یه جور دیگه هسش یا شایدم من دارم یه جور دیگه برداشت می‌کنم

البته تاجایی که من اون رو می‌شناسم دختری نیست که نتونه خواستشو بیان کنه یعنی تو این جور مواقع خیلی راحت حرف هاش رو می زنه 

و این موضوع یه مدتیه که تموم ذهنم رو مشغول کرده و تو سر درگمی عجیبی افتادم خلاصه آقای نجفی درسته که باید توارسال سوال این مطلب می‌نوشتم ولی شما یه برادری در حق بنده انجام بدین و این رو پستش کنید تا نظر دوستان رو هم در مورد مشکل خودم جویا بشم

پیشاپیش از شما سپاس گذارم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)