سلام
توی این عکس:


گفته شده قسمت سبز دوران ناباروریه . مگه زمانی که تخمک رها می شه و بعد اسپرمی وجود نداره تا لقاح صورت بگیره پریود رخ نمی ده؟
پس قاعدتا اون قسمتای سبز باید دوران تخمک گذاری ( باروری ) باشن دیگه ، می شه توضیح بدید؟

و اینکه اواسط دوران ناباروری می شه با خیال راحت و بدون نیاز به استفاده از قرص یا کاندوم نزدیکی صورت بگیره و قبل از انزال رابطه قطع بشه؟

شنیدم جدیدا استفاده از قرص زیاد قابل اطمینان نیست (شاید به علت سیاست افزایش جمعیت) و اینکه به علت تغییراتی که در سیستم بدن ایجاد می کنه خالی از خطر هم نیست از طرفی استفاده از کاندوم لذت جنسی رو کاهش می ده، به نظرتون من چکار کنم؟

ما تا حالا رابطه ی جنسی از این نوع نداشتیم و تو دوران عقدیم . این سوالا رو از کسی نمی تونم بپرسم و خودم و همسرم هم زیاد بلد نیستیم


تو این زمینه اطلاعات کمی دارم و هر چی هم می دونم از مطالعات توی چند تا سایت می دونم تمام امیدم به کلاسی بود که واسه ی زوج ها می ذارن اما از شانس ما اون روزی که ما رفتیم مشاور نیومده بود و فقط یه سری فرم پر کردن و ما رو فرستادن...


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟