سلام دوستان
از همه ی اونایی که تجربه دارن کمک میخوام من حدود یک ماهه که عمل زیبایی بینی انجام دادم البته دماغم مشکل خاصی نداشت واقعا اما نوکش افتادگی داشت کمی قوز داشت و .. ولی بینی جمع و جور و باریکی داشتم و تقریبا کل خانوادم میگفتن عمل نکن ولی من دکتری رو انتخاب کردم که کاراش کاملا طبیعی باشه و کمترین دستکاری رو انجام بده  اما من هشتمین روز که گچمو برداشتم احساس کردم یه خوک رو تو آینه میبینم یا یک طوطی .
وای که خدا بدترین لحظه ی زندگیم شب و روز کارم شده گریه نوک بینیم با اینکه کمی بالاست سوراخاش معلومه چسب میزنم قیافم عادیه ولی چسبو برمیدارم تمام اعضای صورتم شبیه خوک میشه تو رو به اون خدا کمکم کنین افسرده شدم حتی حاضر نیستم یک نفر منو ببینه  .
خواهش میکنم بگین نوک بینیم پایینتر میاد؟ سوراخاش درست میشه؟ من بینیم استخونی بود و باد کمی هم داره ولی قسمت نوک بینیم بادش تقریبا زیاده و مثل سنگه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)