سلام دوستان

من یه سوال دارم از کسانی که بینی شون رو عمل کردن. من حدود 20 روزه بینی مو عمل کردم. اوایل خیلی گریه میکردم چون احساس میکردم قیافم بد شده. اینم بگم که بینیم زیاد مشکل نداشت و در کل بگم مطمئن بودم بعد از عمل خیلی بهتر میشه. با دکترم که صحبت کردم گفت صبر کن.

الان بینی مو چسب میزنم ولی وقتی بازش میکنم احساس میکنم بد شده و قیافم شبیه خوک شده. میخوام ببینم شما هم اوایل این جوری بودین و به مرور زمان درست شد؟ واقعا صبر کردن تاثیری داره؟ 

خواهش میکنم آشنایی جواب بدن که تجربه دارن ممنون..


بیشتر بخوانید ...

از کسایی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)