سلام به همه
از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام. اول از همه من حدود دو ماهه که عمل کردم دکترم گفت بینیت پوستش ضخیم بوده ( گوشتی ) و بینیم ورم داره و در کل قیافم به هم ریخته و افسرده شدم.

من چند تا مشکل دارم :

1) بینیم نوکش خیلی بزرگه و بالاست و سوراخ هاش زیادی معلومه.

2) بعضی مواقع به جز ورم بینی،صورتم هم ورم میکنه آیا طبیعیه و حل مبشه؟

3) وقتی چسب میزنم و از خودم عکس میگیرم قیافه م خیلی قشنگ میشه

ولی زمانی که چسب رو باز میکنم احساس بدی دارم و قیافم بد میشه، کسی بهم گفته بود که چسب ورم ها رو میگیره آیا این درسته؟

4) آیا بینی در نهایت همون میشه که وقتی چسب میزدی؟

خواهش میکنم از کسایی که بینی شون رو عمل کردن و بینی شون گوشتی بوده تجربه دارن درباره چهار تا موضوعی که مطرح کردم پاسخ بدن و بگن آیا براشون پیش اومده؟


بیشتر بخوانید ...

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)