سلام خدمت دوستان

یک موردی ذهن من رو به خودش مشغول کرده، این که چرا اصلا باید فیلتر شکن داشته باشیم؟، چرا یک فیلترینگ قدرتمند  نداریم که با هیچ فیلتر شکنی نشه بهش رسوخ کرد، سایت های مستهجن افراد زیادی رو به خودش معتاد کرده و خیلی ها رو که من کاملا میشناسم دچار مشکلات روحی روانی شدن  و الان بستری هستند

الان این صنعت شیطانی با کمک چندین روانشناس جنسی دست به تولید انواع و اقسام فیلم ها میکنه، گوگل اعلام کرده 86 درصد پسرها و 14 درصد دختر ها از پورنوگرافی دیدن کردند، (2018)، چرا تو کشور ما نباید یک فیلترینگ قدرتمند داشته باشیم تا هیچ جوانی منحرف نشود؟

مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) مسائل جنسی دختران (۵ مطلب مشابه) مسائل جنسی پسران (۸ مطلب مشابه) مسائل روز جامعه (۶۵ مطلب مشابه)