سلام

خیلی نیاز به کمک دارم .

من تو واتس اپ عضوم بعد وقت مخاطبان گوشیم شمارم رو داشتند به غیر از اینها نبودند . چند روز دیشب یه پسره ی نمی دونم شمارم رو از کجا پیدا کرد . از اون موقع هی برام پیام مستهجن میداد . تا یه جوری باهاش زنا کنم . هر سری من جواب نمیدادم چند باری مسدودش کردم بعد دوباره بازش کردم. خلاصه تو این چند روز از من رابطه میخواست .من جوابش رو ندادم.

تا دیشب یه عکس + فیلم مستهجن برام داد . کنجکاویم گل کرد هم فیلم رو هم عکس رو دانلود کردم . عکسش زیاد تحریک کننده نبود ولی فیلمش افتضاح. منی که تا الان اهل این فیلم ها نبودم منی که تا الان خیلی ببخشید نمیدونستم ... مرد چه جوریه، از دیشب که این فیلم رو دیدم حالم خیلی بد شده ... .

دیشب شمارش رو به غیر از اینکه مسدودش کردم کلا واتس اپ گوشیم رو هم پاک کردم که دیگه نرم توش، بچه ها هم خیلی پشیمونم هم دیگه از پسرها میترسم . تو رو خدا کمکم کنید، چیکار کنم تا این صحنه مستهجن رو از یاد ببرم .


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)