سلام

دوستان عزیز بنده 33 سالمه چند ماه نامزد بودیم با خانمم الان 20 روزه عقد کردیم ایشون 26 سال شون هست ، بنده یه مشکلی دارم که دقیقا میدونم چیه ولی از درمانش عاجزم، اونم اینه که روی نکات منفی صورت و اندام خانومم خیلی حساس هستم . 

خودم کامل واقفم که هر صورت و اندام هر چی هم زیبا باشه بلاخره یه نقص های کوچکی داره، حالا چیکار کنم زیبایی ها به چشمم بیاد نه کم و کاستی ها، خدا لعنت کنه سازندگان فیلم های پورن که یه شکل بدون ایراد تو ذهن بعضی از ما مردان ساخته، من تا قبل از ازدواجم بدن زن را فقط تو همین فیلم ها دیدم متاسفانه، واسه همین همیشه یه شکل خاص و یه فرم خاص تو ذهنم حک شده بود .

حالا سوالم از خانوما و آقایون متاهل اینه آیا همه اندام زن های معمولی منظورم غیر بازیگر، همین جوری هست، و سوال دومم اینه که چه جوری حساسیتم رو کم کنم از ظاهر و زیبای ها بیشتر به چشمم بیاد . 

ممنون که راهنمایی میکنید

مرتبط :

اون بازیگر زن فیلم های مستهجن چی داره که من ندارم ؟

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

رفیق فیلم مستهجن نبین

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)