سلام

من یه پسر ۲۰ ساله هستم که کلی هدف واسه آینده م دارم و برای رسیدن بهشون راسخم. دانشجوی ترم ۳ حقوق تو دانشگاه آزادم. خانوادم متوسطه و با کار پاره وقتی که کنار درس و تئاتر انجام میدم حدودا ماهی ۱ میلیون تومن درآمد دارم. از اخلاقیاتم بگم. خیلی شوخم ولی لوده نیستم. یعنی وقتی فاز خنده بیاد طرف مقابلم رو تا مرز مرگ می برم!

تو روابط اجتماعیم درونگرا و مغرورم ولی وقتی تو فاز باشم با یه جمله با طرف رفیق میشم. این ها خصوصیات کلی من بود.

ولی من تو ظاهرم یه مشکلی دارم و اونم چاقی و اضافه وزنمه. با اینکه قدم ۱۹۰ هستش ولی اعتماد به نفسم رو در مواجهه با دختر خانم ها گرفته، نه اینکه خجالتی باشم ولی نمی تونم با یه خانم غریبه مکالمه ای رو شروع کنم. اگه اون خانم با من سر حرف رو باز کنه من خیلی نرمال باهاش ارتباط اجتماعی برقرار می کنم ولی نمی تونم سر صحبت رو باهاش باز کنم که این برای یه دانشجو افتضاحه. مثلا نمی تونم از یه خانم ساعت بپرسم یا مثلا تو ایستگاه اتوبوس ازش بپرسم خیلی وقته منتظرین؟، می ترسم بهم محل نذارن یا مثلا به خاطر چاقیم ...

و حالا این مشکل باعث شده وقتی از یه دختر خانمی خوشم میاد نتونم برم باهاش رو در رو صحبت کنم و حرف دلم رو بهش بزنم و هر بار دلم رو سرکوب می کنم.

چون از بچگی یاد گرفتم دخترها عاشق ته ریش و سیکس پک و بازو و این چیزها هستند. راستش یه بار دلم رو زدم به دریا و تو چت حرفم رو گفتم ولی جواب رد شنیدم.

و الان خیلی دوست دارم با یکی تو رابطه عاشقانه باشم چون بسیار آدم احساسی هستم و می دونم اگه وارد یه رابطه بشم که هم من و هم اون همدیگه رو دوست داشته باشیم حالم خوب میشه.

ولی این چاقی لعنتی باعث شده حتی تو کلاس نتونم از همکلاسیم یه خودکار بخوام!


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)