سلام

پسری هستم 24 ساله و دو ساله که از دانشگاه فرهنگیان فارغ الاتحصیل شدم و معلّم هستم. مشکل من رفتارهای پدر و مادر به خصوص مادرم هست. 

از این رفتارهاشون خسته شدم. از اینکه مادرم همه ش دوست داره برای آینده من تصمیم گیر‌ی کنه و عین بچه‌ها باهام رفتار می کنه. فکر می کنه خودش عقل کله و هر چی من می دونم اشتباهه. همه ی کارها و تصمیمات خودش رو درست می دونه و فکر می کنه من بچه ام. 

هر چی بهش میگم حرف من رو قبول نمی کنه. به عقاید من احترام نمی ذاره. میگه تو ساده ای و نادونی. نمی ذاره راه خودم رو برم. واقعاً با این مادر چه کار باید کرد به خدا خسته شدم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)