سلام
من دختری 22 ساله هستم. خیلی سریع میرم سر اصل مطلب تا نه وقت شما گرفته شه و نه وقت خودم!
من از مراسم عروسی خوشم نمیاد اصلا. دوس ندارم مراسم بگیرم. 50 تومن کم کمش خرج کنی که چی؟ یه عده بیان بخورن برن و آخرش هم کلی حرف در بیارن که غذاش فلان بود و ...
خب آدم مراسم نمی گیره دیگه . کلی خرج مهم تر تو زندگی هست. اصلا هیچ خرج دیگه ای هم نباشه باز از این مراسمای عروسی خوشم نمیاد. همش یه شبه دیگه. یه شبی که مث شبای دیگس. و خیلی هم زود تموم می شه میره! واسه چی آدم باید این همه خرج کنه واسه یه شب؟!
حالا من سوالم اینه: کسی هست که مراسم نگرفته باشه و سر همین مراسم نگرفتن واسش حرف در آورده باشن؟ یا کسی هست که مراسم نگرفته و بعدا پشیمون شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)