سلام
من یه دختر مجردم
قدم 166 وزنم 69 کیلو
متاسفانه گودی کمر دارم واین مسیله باعث شده شکمم از جلو زده بیرون وباسنم از عقب زده بیرون و علاوه بران پاها وران های لاغری دارم نسبت به بالاتنه
حالا میترسم ازدواج کنم اخه همه آقایون خانوم هایی با بالا تنه لاغر و باسن و ران بزرگ و شکم تخت میپسندن . ورزش هم میکنم ولی خیلی روی شکمم تاثیر نداشته.
اگر من ازدواج کنم همسرم بعدها ازم زده میشه منو با خوش هیکلا مقایسه میکنه؟


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)