سلام

همه مون می دونیم که تکنولوژی به هیچ وجه در ذات خودش چیز بدی نیست. از تکنولوژی میشه استفاده های بسیار کرد. اما خیلی وقت ها میبینم که مردم اونم بیشتر جوونا و دخترای امروز اگه بد از تکنولوژی استفاده نکنن لااقل مفید ازش استفاده نمیکنن.

واسه همین یه سری سوالا واسم پیش اومده. یکی از این سؤالا اینه که واقعا هدف دخترایی که با ظاهر گریم شده و آرایش انچنانی میان توی اینستاگرام مخصوصا اونایی که خصوصیش هم نمیکنن چیه؟ گاهی بعضیاشون با لباس توی خونه و موهای باز تیکه ای از فیلم شون رو هم میذارن. من فکر میکنم این چند دلیل داره:

1- میخوان خودشونو نشون بدن تا یکی از راهای جذب شوهر باشه مثلا ( در بهترین حالتش یعنی اونایی که دنبال دوستی نیستن مثلا ). بالاخره اینم شده یه راهی واسه نشون دادن اندام و قیافه شون و به رخ پسرای فامیل و غریبه کشیدن برای عاشق کردن اونا

2- بعضیا که کلا خود شیفته تشریف دارن. مثلا طرف چارتا کلاس بازیگری و اینا رفته یکی دو تا هم تئاتر و مستند و مثلا فیلم در پیتی هم ساخته. پیش خودش فکر میکنه کارگردانه و بازیگره و از این حرفا. بعد میاد خودشو با انواع عکس و فیلم و توضیحات تبلیغ میکنه. فکر میکنه این راه معروف شدن تو ایرانه .در صورتی که این راهش نیست واقعا. محبوب شدن این طور نیست که

3- بعضیا ندید بدیدن یه چیزی دستشون افتاده یا تقلیدی کردن ، دیدن دوستاشون توی این شبکه های اجتماعی مث اینستا و فیسبوک عکس خصوصی و بی حجاب میذارن و این حرفا. اینام فکر میکنن اه نکنه چیز مهمی باشه ما ازش جا بمونیم

4- عده ای برای ارتباط با فامیل و در مواردی به رخ فامیل کشیدن ، اینکه الان کجا رفتم و لباس چی پوشیدم و این حرفا خودشونو تو اینستاگرام میذارن .

5- پس چرا عده ای دیگه از این کارا نمیکنن. طرف دیدم خوش تیپ خوش اندام دختر زیبا زندگیش پر امکانات .اما معتقد به این کارا نیست و خودشو به نمایش نمیذاره توی این جور شبکه ها. اگرم استفاده میکنه یه جور دیگه استفاده میکنه مثلا برای فروش کالایی یا چیزی یا تبلیغ کالاش یا هنر دستیش .واقعا فرق اون عده با این عده چیه؟

6- بعضیام که مریض و معتاد لایک شدنن دلشون میخواد پسرها مدام کاذب ازشون تعریف کنن و بنویسن به به چه دختری.خانم واقعا خوشگلی.

آیا واقعا این رسمشه ؟ آدم توی این قرن باید اینجور استفاده کنه از تکنولوژی ؟ عزیز من خواهرم عکستو بذار تو آلبوم خونه ت .برای خونواده ت برای آینده ت .برای خاطراتت. اصلا چجور به راحتی اعتماد میکنی عکس شخصیتو با شال و لاک و نمیدونم گریم میذاری توی اینستاگرام توی اینترنت؟

من هر چی فکر میکنم همین چیزا در مورد اون جور دخترا به ذهنم میرسه. نظر شما چیه؟ شما فکر میکنین هدف این جور افراد چیه واقعا؟


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)