سلام ... نماز روزه هاتون قبول باشه

راستش یه سوال مسخره دارم میگم مسخره چون به هر کدوم از دوستام که گفتن همون اول فقط خندیدن ...و اینکه من یه دختر نوجوونم .

توی اینستاگرام یه آقایی منو فالو کردن منم خب قبول کردم بعد حالا از یه طریقی فهمیدم ایشون تازه ازدواج کردن . حالا نمیدونم چرا یه جوریم ؟ یه حس بدی دارم .

شاید خانومش خبر داره شاید اصلا واسش مهم نیست و اصلا بهش فکرم نمیکنه ولی میدونین من به این موضوع که هر کاری بکنی سر خودت میاد، مثلا اینکه میگن اگه با پوشش نامناسب مردی رو منحرف کنی یه روزی هم یکی شوهر خودت رو .... و اینا خیلی اعتقاد دارم و رو اینا حساسم .

حالا هم حس بدی دارم ... میشه بهم بگین این موضوع مهمه ؟ تقصیر منه ؟ یا که نه  من دیوونه و خلم ؟


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)