سلام دوستان

من دختری 28 ساله و مذهبی هستم، سه هفته پیش از طریق واسطه خواستگار برام اومد که از نظر ایمان و اخلاق و ... ، مورد قبول منه و 10 روزه که صیغه محرمیت خوندیم. از اون روز به بعد هر روز میاد  دیدنم میگه دلم برات تنگ میشه، همین باعث اذیت من میشه چون باهاش راحت نیستم با اینکه دوسش دارم اما نمیتونم خوب ارتباط برقرار کنم . 

ایشون خیلی ابراز احساسات میکنه و از من هم انتظار داره ابراز کنم و باهاش حرف بزنم  ولی من نمیتونم  و خجالت میکشم خیلی تلاش میکنه که یخم آب بشه ولی دست خودم نیست  و الان از من ناراحته ، میخواستم بدونم که آیا زمان مشکل منو حل میکنه یا من غیر طبیعی هستم ؟

از همه عزیزان تقاضا دارم که  نظرات و  تجربیاتشون رو  از دوران نامزدی بگن و منو راهنمایی کنن

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)