سلام دوستان ، نیاز شدید به نظراتتون دارم .

من از یک دختر خانومٍ خیلی خوب خوشم اومده و اخلاق هامون هم بهم میخوره فقط یه مشکلی هست و اون اینکه سطح فرهنگی  و مالی عمو ،خاله ،دایی و کلا اقوامشون نسبت به ما خیلی پایین تره. پدر، مادر  خودشون خیلی خوبن ( روحانی و تحصیلات عالی )  ولی بقیه فامیلاشون کلا از یک جنس دیگن.

یک مسئله دیگه هم هست و اینکه تو فامیل ما متاسفاته روابط و مهمانی ها خیلی رسمی و کم رنگه و به حداقل ها اکتفاء میشه. یعنی مثلا آخرین باری که  خونه عموم رفتم شاید 5 سال پیش بوده یا داییم که خونشون ی کوچه با ما فاصله داره را یک ساله که خونشون نرفتم. ولی خونواده این خانووم خیلی اهل برو و بیا هستند و هر چند وقت یه بار کلی از فامیل های شهرستانیشون میان اینجا و چند روز میمونن. بعضی هاشون هم که اهل همین جا هستند و همش پیش همدیگن.

و من اصلا اصلا خوشم نمیاد که اینقد با کسی رابطه داشته باشم خصوصا خانواده ی شوهرم که هیچ علاقه ای به رابطه برقرار کردن با عمو یا دایی ها و بقیشون ندارم.

الان برنامم اینه که تو جلسه خواستگاری براشون توضیح بدم که من دوست دارم مقدار رابطه ام با خانواده شما ( به غیر از پدر، مادر و خواهر) در حداقل و فقط در حد ضرورت باشه.  آخه عمو های خانومم چه ریطی به من دارن؟

ولی نمیدونم اینارو چجوری بگم که نه بهشون بر بخوره و نه بعد ازدواج مشکلی داشته باشیم. مثلا احتمالا این ها هر هفته مهمونی دارن... آخر هفته ها اهل تفریح فامیلین و از این حرفا... واکنش من نسبت به این کارها باید چی باشه؟!

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)