سلام

اول می خوام اتفاقاتی که برام افتاده رو بگم راهنمایی می خوام.

بچه بودم 4-5 سالم بود پسر عموم 2 سال ازم بزرگتره به من نزدیک شد در حد مالش! خونه مون اجاره‌ای بود پیش دبستانی بودم پسر صاحب خونه مون که ازم خیلی بزرگ‌تر بود اون هم به بهونه بازی کامپیوتری منو می برد تو اتاق و منو می ذاشت بغلش و... اون هم در حده مالش.

الآن از لحاظ موقعیت و خانواده توپ نباشیم کمتر هم نیستیم ولی این دو مورد که تو بچگی برام اتفاق افتاده منو عذاب میده و حس می‌کنم پاک نیستم. متنفرم از پسر عموم هر وقت اون رو می بینم بچگی هام رو یاد میارم و اشک تو چشم هام جمع میشه حس می‌کنم داغون شدم.

پارسال با یکی از خواستگارانم برای آشنایی بیشتر با هم ارتباط تلفنی برقرار کردیم قرار بود بعد از سالگرد یکی از فامیل هامون رسمی بشه متأسفانه در حد ل...  در ارتباط با هم پیش رفتیم. هیچکس نمی دونه.

دقیقاً چند روز مونده به سالگرد فرد فوت شده فهمیدم داره خیانت می کنه گوشیم رو خاموش کردم و به بابام گفتم بهشون ج- بدید. نگران آینده م هم چه کار کنم؟ 

می‌ترسم بیاد به طرفه آینده همه چی رو بگه یا بیاد به خانواده ام بگه. اون وقت پدر و برادرهام سکته می کنن. من اصلاً توجیه نمی‌کنم قبول دارم اشتباه کردم خواهشاً سرزنش نکنید خودم بقدر کافی عذاب کشیده ام حتی قاشق داغ کردم و پوستم رو سوزوندم که تا عمر دارم اشتباهم رو فراموش نکنم و دیگه اعتماد نکنم و بی اطلاع خانواده کاری نکنم.

الآن چند ماه گذشته پسره هم دمش رو گذاشته رو کولش و رفته به نظرتون دیگه خطری برام داره؟ به طرف آینده م بگم؟ اگه آره کی و چه موقع و تا چه حد بهش بگم؟ من کوله بار عذاب وجدانم رو سیاهم در مقابل خدا و بزرگواران خدا و پدر و مادرم و طرف آینده م و خانواده اش.

چطور برخورد کنم با این قضیه‌ها؟ اگه اومد به خانواده م یا طرف آینده م گفت من چه کار کنم؟ 

تو قرآن اومده که حق اعتراف گناه پیشه هیچکس جز خدا رو نداری چون فقط خداست که ستارالعیوبه ولی من گفتم که از شما خواننده ی عزیزم راهنمایی بخوام خواهشاً قضاوت یک طرفه یا سرزنش نباشه.

دیگه طوری شدم وقتی اسم مرد میاد رابطه و میل جنسی میاد تو نظرم من اشتباه کردم باید همون موقع که خواستگارم به زور باهام ارتباط و معاشقه کرد ترکش می‌کردم به خدا خیلی فشار رومه من با خواست خودم وارد اون ماجراها باهاش نشدم. من باکرگیم رو دارم هم جسمی هم روحی ولی شدیداً داغون شدم.

تو رو خدا مواظب دخترها تون باشین

دسته حق یارتون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)