سلام دوستان اومدم کلاسه و شکوه کنم
من حدود ۲۰ سالمه دانشجو ام ولی آروم و قرار ندارم به خاطر این سربازی، تمام ذهنم رو درگیر کرده. خواهشاً نیاید نگید که فعلا دانشجویی و این ها، چیزی آخرش رو می دونی سخته، خب سخته که از ذهن بیرون بره.
نمی خوام برم سربازی، به پیر به پیغمبر خسته شدیم، بسه دیگه، چرا دست از سر کچل ما بر نمی دارن آخه، چرا دو سال باید وقتم به باد فنا بره، وقتی کلی کار می تونم بکنم، کلی دستاورد، کلی جلو افتادن، این خدمت آدم رو هم پیر می کنه هم عقب افتاده و بدور از تکنولوژی.
واقعاً نمی فهمم تو این کشور مشکل حاکمیت و ا.پ و قانون خدمت با موبایل و تکنولوژی چیه آخه، تمام زندگیم و دستاوردهام رو نابود می کنه، منم می دونم که بعد این دو سال واقعاً نمی تونم از جام بلند شم و دوباره شروع کنم آخه به چه قیمتی برای این دولت کارگری کنیم برای چی آخه؟
خسته شدیم، تا کی بیگاری، بسه دیگه، همه چیزمون رو دارن ازمون می گیرن، تحقیر، توهین، بیگاری و حمالی ...
خدایا نمی خوام خسته شدم به دادمون برس از این ظلم و جور، ما هم زندگی می خوایم چه کنم دوستان دارم دیوونه میشم، نگید دو سال مرد میشی و کسری بگیر و از این چیزها خواهشاً تحویل من ندید گوشم پر از این حرف ها
حاضر نیستم ۱دقیقه با اینها باشم چه برسه دو سال، امان از ستم الامان
 

پیشنهاد:

لیسانس کامپیوترم رو که گرفتم برم ارشد بخونم یا برم سربازی؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

بعد از سربازی میشه برای یه رشته خوب درس خوند؟

درس یا سربازی؟

بحث غیبت سربازی و تحصیل در دانشگاه

میخوام از دانشگاه انصراف بدم برم سربازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)