من پسری هستم 1ماه دیگه 21 سالم میشه سال اول کنکور درس نخوندم هدف سال بعد بود جدی درس خوندم برای یه دانشگاه خوب اما مشکلات فراوان برام پیش اومد که مانه قبولی من شد مثلا یکیش 5 روز مانده به کنکور تصادف کردم وخسارت صافکاری سال بعد دوباره شروع کردم به خوندن عالی بدون هیچ مشکلی درسام رو خوب خوندم حتی همین الان هم 70 درس های دبیرستان  رو کامل بلدم رتبه ام خیلی بد شد و مجبورم شدم برم شبانه عمران دانشگاه شهر خودم .

مشکل اینجاست من این رشته رو میتونستم همون پیش دانشگاهی بیارم  رتبه ام میخورد یعنی ترم 5بودم نه الان ترم 1خیلی هزینه کردم خیلی وقت گذاشتم رشته ام رو فوق العاده دوس دارم ولی شهرمون رو نه خیلی پایینه از دوستام که ترم 5 هستن خجالت میکشم میتونستم برم شهرسازی شیراز و الان میخوام برم انصراف بدم برم سربازی خیلی داره بهم فشار میاد دارم روانی میشم واقعا تلاش کردم الان کنار کسایی درس میخوندم که فقط با 15درصد زدن دارن درس میخونن


مرتبط:

لیسانس کامپیوترم رو که گرفتم برم ارشد بخونم یا برم سربازی؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

بعد از سربازی میشه برای یه رشته خوب درس خوند؟

درس یا سربازی؟

بحث غیبت سربازی و تحصیل در دانشگاه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)